Geachte mensen ik heb een tomos die standaard 35km/h gaat, daar kan je toch ook al een bekeuring voor krijgen?
hij is helemaal standaard, alleen de demper is uit de uitlaat, nu maakt hij zo een mooi zwaar motor geluidje (niet veel harder als met demper) is dat toegestaan?
En mijn laatste vraag... ik vind xenon verlichting echt fantastische nu las ik dat je voor de brommer zo'n speciaal lampje hebt, waarom is dat niet toegestaan?
Vriendelijke groet,
Chris
Brommer Tomos
Moderator: Moderatorteam
Re: Brommer Tomos
Brommer of snorfiets ??Christomos schreef:Geachte mensen ik heb een tomos die standaard 35km/h gaat, daar kan je toch ook al een bekeuring voor krijgen?
NeeChristomos schreef:hij is helemaal standaard, alleen de demper is uit de uitlaat, nu maakt hij zo een mooi zwaar motor geluidje (niet veel harder als met demper) is dat toegestaan?
Je mag geen andere verlichting voeren dan is voorgeschreven....Christomos schreef:En mijn laatste vraag... ik vind xenon verlichting echt fantastische nu las ik dat je voor de brommer zo'n speciaal lampje hebt, waarom is dat niet toegestaan?
Maar bvolgens mij wist je zelf ook de antwoorden op bovenstaande vragen allang....
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Re: forum
Ja.....en dan ??? Volgens mij is geen stijl een forum/website die kritische vragen stelt, en daar krijgt ook geenstijl.nl net als elke andere gast, mits netjes gesteld ook een net antwoord ????? Kortom, lees lekker mee.....geenstijl schreef:u staat nu in de warme belangstelling van geenstijl.nl. wees niet bang als het aantal bezoekers vandaag door het dak gaat.