bellen in de auto
Moderator: Moderatorteam
-
erika TS
- Infopolitie Gast
bellen in de auto
Mag een besuurder van tram ook bellen in de tram en waar staat dat beschreven?
alvast bedankt
met vriendelijke groeten erika
alvast bedankt
met vriendelijke groeten erika
Defenitie motorvoertuig:rvv '90 schreef:Artikel 61a:
Het is degene die een
motorvoertuig,
bromfiets of
gehandicaptenvoertuig
bestuurt verboden tijdens het rijden een mobiele telefoon vast te houden.
Je mag dus als bestuurder van de tram bellen.RVV defenitie schreef:Motorvoertuig:
Alle gemotoriseerde voertuigen behalve bromfietsen en invalidenvoertuigen, bestemd om anders dan langs rails te worden voortbewogen.
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
-
smokingbeaver TS
- Infopolitie Gast
-
smokingbeaver TS
- Infopolitie Gast
Mofkap schreef:Julio de definitie is aangepast.
motorvoertuigen: alle gemotoriseerde voertuigen behalve bromfietsen, fietsen met trapondersteuning en gehandicaptenvoertuigen, bestemd om anders dan langs rails te worden voortbewogen.
Maar verder heb je gelijk.
omdat het hier stond wist niet dat het al verboden was
-
erika TS
- Infopolitie Gast
Re: bellen in de auto
maar er staat dus niet exact wat een trambestuurder mag bellen ja of nee.. artikel 61a van het rvv en artikel 1f lid 6 ofzo heb ik ook wel gelezen maar er wordt niet gesproken over trambestuurders etc.. dus een duidelijk antwoord heb ik nog niet... een tram wordt voortbewogen door rails maar waar staat dat diegene wel of niet mag bellen..
er leuk deze reactie dus hoop dat er nog meer komen want mijn vraag is nog onbeantwoord
er leuk deze reactie dus hoop dat er nog meer komen want mijn vraag is nog onbeantwoord
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
Ingegaan per 1 september 2005, gepubliceerd Stb 2005, 406, 18 augustus 2005.Dusty schreef:Sinds wanneer is dit zo?Mofkap schreef:Julio de definitie is aangepast.
motorvoertuigen: alle gemotoriseerde voertuigen behalve bromfietsen, fietsen met trapondersteuning en gehandicaptenvoertuigen, bestemd om anders dan langs rails te worden voortbewogen.![]()
-
erika TS
- Infopolitie Gast
Re: bellen in de auto
BEDANKT
voor deze tip enne moet je wel ff bij zeggen dat ik ook ff
in de wegen verkeers wet moet gaan kijken maar dat heb ik nu gedaan en heb een duidelijk antwoord gekregen!!
voor deze tip enne moet je wel ff bij zeggen dat ik ook ff
in de wegen verkeers wet moet gaan kijken maar dat heb ik nu gedaan en heb een duidelijk antwoord gekregen!!
aangezien de vraag was:
berichten over tram of metro in apart topic opgenomen.
lijkt dit me voldoende beantwoord en wordt het topic gesloten,Mag een besuurder van tram ook bellen in de tram en waar staat dat beschreven?
berichten over tram of metro in apart topic opgenomen.
Laatst gewijzigd door gvdbor op 21 sep 2005, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.