arrestatie technieken
Moderator: Moderatorteam
-
rosanne TS
- Infopolitie Gast
arrestatie technieken
Goedemiddag allemaal,
Ik heb een vraagje. Zit zelf op een doorstroom politie opleiding. En ik heb een opdracht gekregen uit te vinden wat voor arrestatietechnieken/zelfverdedigings technieken politieagenten leren/gebruiken..Ik heb dit al een aantal malen op internet gezocht, maar kon weinig informatie vinden. Ik hoop dat jullie mij beter kunnen helpen!
Alvast bedankt
Met vriendelijke groetjes,
Rosanne
Ik heb een vraagje. Zit zelf op een doorstroom politie opleiding. En ik heb een opdracht gekregen uit te vinden wat voor arrestatietechnieken/zelfverdedigings technieken politieagenten leren/gebruiken..Ik heb dit al een aantal malen op internet gezocht, maar kon weinig informatie vinden. Ik hoop dat jullie mij beter kunnen helpen!
Alvast bedankt
Met vriendelijke groetjes,
Rosanne
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
rosanne TS
- Infopolitie Gast
arrestatietechnieken
Ja, dus wat je allemaal moet kunnen beheersen..
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Haaglanden TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
googlen op IBT politie:
Beroepsvaardigheidstrainingen
De Politie Utrecht vindt het belangrijk dat haar medewerkers goed zijn opgeleid en getraind. Werken ze eenmaal in het korps, dan worden ze voortdurend bijgeschoold en getraind. De afdeling P&O neemt een belangrijk deel van die trainingen voor haar rekening. Naast het theoretische gedeelte wordt iedere agent intensief getraind op zijn beroepsvaardigheden. Bemiddelen, omgaan met agressieve mensen, zelfverdediging, aanhoudingen, schieten en sporten zijn vaste onderdelen van die training. Tweemaal per jaar moeten politiemensen een zogenaamde IBT toets afleggen. IBT staat voor Integrale Beroepsvaardigheidstrainingen.
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
rosanne TS
- Infopolitie Gast
arrestatietechnieken
IK doe het brugjaar op het Rocva in Amsterdam-Bijlmer..
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
Re: arrestatietechnieken
rosanne schreef:IK doe het brugjaar op het Rocva in Amsterdam-Bijlmer..
dan zie je mij geregeld voorbij fietsen