Gehackt me mail!!! HELP

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Barbarauittilburg TS
Infopolitie Gast

Gehackt me mail!!! HELP

Ongelezen bericht door Barbarauittilburg »

Mijn mail is gehackt en microsoft heeft zijn systemen veranderd waardoor ik mijn geheime vraag niet kan beantwoorden omdat die er nie meer tussen staat!!!! Wie weet wat ik moet doen!!!HELP HELP

thanks...
Barbara uit tilburg
barbietje_83 AT hotmail PUNT com

Opm. thijeleo: Email aangepast om spam te voorkomen.
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

Je bent je er van bewust dat je daarvoor de politie om raad vraagt?
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Zie ook de Schatkist
smokingbeaver TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door smokingbeaver »

ik denk dat je weinig meer kunt doen als je je geheime vraag niet meer in kan vullen misschien een mailtje naar de provider van je email en het hun uitleggen

maar ik geef je weinig kans
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

Jammer de politie kan je niet helpen

probeer de brandweer eens
Castaway
Gewaardeerd lid
Geslacht:

Ongelezen bericht door Castaway »

Waarom zet je je e-mailadres onder het bericht als je toch geen mail meer kan bekijken?..
smokingbeaver TS
Infopolitie Gast

Castaway schreef:Waarom zet je je e-mailadres onder het bericht als je toch geen mail meer kan bekijken?..
misschien hoop ze dat iemand hier hem terug kan hacken hahahaha
Ikke weer. TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Ikke weer. »

Gewoon een e-mailtje sturen naar Microslof. Zeg dat je je wachtwoord kwijt bent en voila.
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 65

Re: Gehackt me mail!!! HELP

Ongelezen bericht door SWAT »

Barbarauittilburg schreef:Mijn mail is gehackt en microsoft heeft zijn systemen veranderd waardoor ik mijn geheime vraag niet kan beantwoorden omdat die er nie meer tussen staat!!!! Wie weet wat ik moet doen!!!HELP HELP

thanks...
Barbara uit tilburg

Ik vermoed eerder dat degene die jouw mail heeft gehacked jouw geheime vraag in het instellingen menu heeft veranderd.
Zolang het wachtwoord echter niet is veranderd moet je de geheime vraag in het instellingenmenu zelf weer kunnen aanpassen.
Als ook het wachtwoord veranderd is ziet er niets anders op om een nieuw hotmail adres te nemen en al je vrienden en vriendinnen daarvan in kennis te stellen en hen het oude adres laten blokken.
Bij je nieuwe adres een iets minder voor de hand liggend wachtwoord kiezen en zeker dit wachtwoord niet aan anderen verstrekken.
smokingbeaver TS
Infopolitie Gast

SWAT schreef:
Barbarauittilburg schreef:Mijn mail is gehackt en microsoft heeft zijn systemen veranderd waardoor ik mijn geheime vraag niet kan beantwoorden omdat die er nie meer tussen staat!!!! Wie weet wat ik moet doen!!!HELP HELP

thanks...
Barbara uit tilburg

Ik vermoed eerder dat degene die jouw mail heeft gehacked jouw geheime vraag in het instellingen menu heeft veranderd.
Zolang het wachtwoord echter niet is veranderd moet je de geheime vraag in het instellingenmenu zelf weer kunnen aanpassen.
Als ook het wachtwoord veranderd is ziet er niets anders op om een nieuw hotmail adres te nemen en al je vrienden en vriendinnen daarvan in kennis te stellen en hen het oude adres laten blokken.
Bij je nieuwe adres een iets minder voor de hand liggend wachtwoord kiezen en zeker dit wachtwoord niet aan anderen verstrekken.

hotmail kent al een tijdeje de optie vraag op antwoord niet meer was te gevoelig kwa vragen waar je met een beetje nadenken al snel op kon komen

nu gebruiken ze het 2de wachtwoord gebeuren weet je je wachtwoord niet meer mailt hotmail je wachtwoord naar anderen email adres
Ikke weer. TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Ikke weer. »

SWAT schreef:

thanks...
Barbara uit tilburg

Deels waar en deels niet waar. Als je er niet meer op kunt gewoon, zoals ik hierboven al zei, een mailtje sturen naar Microsoft met zoveel mogelijk gegevens over jezelf. Dwz: ip nummer e.d.

In de meeste gevallen werken ze daar wel mee, soms ook niet. Ik heb zo zelf al eens een account kunnen saven waarvan ik dacht dat ik er nooit meer op kon komen. Ze vreten je niet op bij Miscrosoft, het zijn (soms) heel behulpzame mensen. :wink:
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

omdat het allemaal geen raakvlakken met politie heeft: slotje
Gesloten