Gehackt me mail!!! HELP
Moderator: Moderatorteam
-
Barbarauittilburg TS
- Infopolitie Gast
Gehackt me mail!!! HELP
Mijn mail is gehackt en microsoft heeft zijn systemen veranderd waardoor ik mijn geheime vraag niet kan beantwoorden omdat die er nie meer tussen staat!!!! Wie weet wat ik moet doen!!!HELP HELP
thanks...
Barbara uit tilburg
barbietje_83 AT hotmail PUNT com
Opm. thijeleo: Email aangepast om spam te voorkomen.
thanks...
Barbara uit tilburg
Zie ook de Schatkist
-
smokingbeaver TS
- Infopolitie Gast
-
smokingbeaver TS
- Infopolitie Gast
-
Ikke weer. TS
- Infopolitie Gast
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Re: Gehackt me mail!!! HELP
Ik vermoed eerder dat degene die jouw mail heeft gehacked jouw geheime vraag in het instellingen menu heeft veranderd.Barbarauittilburg schreef:Mijn mail is gehackt en microsoft heeft zijn systemen veranderd waardoor ik mijn geheime vraag niet kan beantwoorden omdat die er nie meer tussen staat!!!! Wie weet wat ik moet doen!!!HELP HELP
thanks...
Barbara uit tilburg
Zolang het wachtwoord echter niet is veranderd moet je de geheime vraag in het instellingenmenu zelf weer kunnen aanpassen.
Als ook het wachtwoord veranderd is ziet er niets anders op om een nieuw hotmail adres te nemen en al je vrienden en vriendinnen daarvan in kennis te stellen en hen het oude adres laten blokken.
Bij je nieuwe adres een iets minder voor de hand liggend wachtwoord kiezen en zeker dit wachtwoord niet aan anderen verstrekken.
-
smokingbeaver TS
- Infopolitie Gast
SWAT schreef:Ik vermoed eerder dat degene die jouw mail heeft gehacked jouw geheime vraag in het instellingen menu heeft veranderd.Barbarauittilburg schreef:Mijn mail is gehackt en microsoft heeft zijn systemen veranderd waardoor ik mijn geheime vraag niet kan beantwoorden omdat die er nie meer tussen staat!!!! Wie weet wat ik moet doen!!!HELP HELP
thanks...
Barbara uit tilburg
Zolang het wachtwoord echter niet is veranderd moet je de geheime vraag in het instellingenmenu zelf weer kunnen aanpassen.
Als ook het wachtwoord veranderd is ziet er niets anders op om een nieuw hotmail adres te nemen en al je vrienden en vriendinnen daarvan in kennis te stellen en hen het oude adres laten blokken.
Bij je nieuwe adres een iets minder voor de hand liggend wachtwoord kiezen en zeker dit wachtwoord niet aan anderen verstrekken.
hotmail kent al een tijdeje de optie vraag op antwoord niet meer was te gevoelig kwa vragen waar je met een beetje nadenken al snel op kon komen
nu gebruiken ze het 2de wachtwoord gebeuren weet je je wachtwoord niet meer mailt hotmail je wachtwoord naar anderen email adres
-
Ikke weer. TS
- Infopolitie Gast
Deels waar en deels niet waar. Als je er niet meer op kunt gewoon, zoals ik hierboven al zei, een mailtje sturen naar Microsoft met zoveel mogelijk gegevens over jezelf. Dwz: ip nummer e.d.SWAT schreef:Ik vermoed eerder dat degene die jouw mail heeft gehacked jouw geheime vraag in het instellingen menu heeft veranderd.Barbarauittilburg schreef:Mijn mail is gehackt en microsoft heeft zijn systemen veranderd waardoor ik mijn geheime vraag niet kan beantwoorden omdat die er nie meer tussen staat!!!! Wie weet wat ik moet doen!!!HELP HELP
thanks...
Barbara uit tilburg
In de meeste gevallen werken ze daar wel mee, soms ook niet. Ik heb zo zelf al eens een account kunnen saven waarvan ik dacht dat ik er nooit meer op kon komen. Ze vreten je niet op bij Miscrosoft, het zijn (soms) heel behulpzame mensen.