Heb het heel goed gelezen maar toch de vraag stellen:
Ik woon in Thailand en heb alleen een hormail acount, emailadressen zijn hier moeilijk tye verkrijgen net als telefoon en internet.
Als je tijd hebt kom je van zelf aan de beurt.
Heb inmiddels telefoon en een zeer trage internet verbinding maar dit terzijde.
Ik kan niet registreren omdat ik allen beschik over een hotmail-acount???
De reden hiervan?
kijk ook eens op http://www.isaanforum.xsbb.nl
Deze site is geopend en had een stille hoop om ervaring met politie e.d. ook te melden op uw site.
aanmelden cq registratie
Moderator: Moderatorteam
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Re: aanmelden cq registratie
Uitzondering moet mogelijk zijn lijkt me.lonpet schreef:Heb het heel goed gelezen maar toch de vraag stellen:
Ik woon in Thailand en heb alleen een hormail acount, emailadressen zijn hier moeilijk tye verkrijgen net als telefoon en internet.
Als je tijd hebt kom je van zelf aan de beurt.
Heb inmiddels telefoon en een zeer trage internet verbinding maar dit terzijde.
Ik kan niet registreren omdat ik allen beschik over een hotmail-acount???
De reden hiervan?
kijk ook eens op http://www.isaanforum.xsbb.nl
Deze site is geopend en had een stille hoop om ervaring met politie e.d. ook te melden op uw site.
Anders maak ik wel een .NL forward voor je aan hoor op een andere manier..
-
lonpet TS
- Infopolitie Gast
aanmelden cq registreren
Mijn dank voor de opbeurende reactie dat er mogelijk een opening is voor aanmelden.
Tja, de verhalen lezende op Uw site sta ik soms even stil van verbazing waar men zich druk om maakt, graag zou ik indien gewenst en mogelijk eens wat ander licht laten schijnen op de regels/wetten hier denk dat vele dan even wat stiller worden en mer begrip gaan krijgen/tonen.
Het is niet Nederland gerelateerd maar enig inzicht wat er elders ook afspeeld in de wereld kan misschien wel (eens) goed zijn.
o.a. Blauwe remlichten, groene achterlichten, complete Philips instalaties onder auto alles kan/mag hier maar de ongelukken.
Die zijn schrijnend
Ik wil graag proberen een bijdrage te leveren als dat kan/mag
lonpet
site-adm.
van http://www.isaanforum.xsbb.nl
Tja, de verhalen lezende op Uw site sta ik soms even stil van verbazing waar men zich druk om maakt, graag zou ik indien gewenst en mogelijk eens wat ander licht laten schijnen op de regels/wetten hier denk dat vele dan even wat stiller worden en mer begrip gaan krijgen/tonen.
Het is niet Nederland gerelateerd maar enig inzicht wat er elders ook afspeeld in de wereld kan misschien wel (eens) goed zijn.
o.a. Blauwe remlichten, groene achterlichten, complete Philips instalaties onder auto alles kan/mag hier maar de ongelukken.
Die zijn schrijnend
Ik wil graag proberen een bijdrage te leveren als dat kan/mag
lonpet
site-adm.
van http://www.isaanforum.xsbb.nl
-
peter TS
- Infopolitie Gast
Maar inderdaad, hotmail-accounts worden niet geaccepteerd. We hebben al vele verzoeken gehad om een uitzondering te maken, maar tot nu toe hebben we dat sinds de verscherpte regels niet gedaan en zullen we dat ook niet doen.
De reden:
Een hotmailaccount is binnen 5 minuten aangemaakt en we hebben zeer slechte ervaringen met een groep zich volwassen noemende kleuters, die een "aanval" uitvoerden op het forum door deze vol met, niet voor dit forum geschikte, foto's te voorzien.
Vanaf dat moment hebben we besloten om alleen emailadressen van erkende providers te accepteren, dus geen eenvoudig aan te maken emailadressen.
De reden:
Een hotmailaccount is binnen 5 minuten aangemaakt en we hebben zeer slechte ervaringen met een groep zich volwassen noemende kleuters, die een "aanval" uitvoerden op het forum door deze vol met, niet voor dit forum geschikte, foto's te voorzien.
Vanaf dat moment hebben we besloten om alleen emailadressen van erkende providers te accepteren, dus geen eenvoudig aan te maken emailadressen.
-
lonpet TS
- Infopolitie Gast
aanmelden cq registreren
Mijn dank voor de uitleg betreffende acceptatie van o.a. Hotmail-account.
Ik begrijp heel goed de moverende reden van Uw zijde, maar betreur het dat je niet kan aanmelden onder bijv.hotmail.
Zoals ik al schreef is het hier in Thailand even iets anders, de moderne vorm van email-beheer is nog ver weg.
Alle forums in Thailand kunnen alleen maar werken met yahoo,hotmail o.a.
Nogmaals, ik begrijp en respecteer de uitleg maar er wordt wel een vorm van selectief gebruikt toegepast door acount's te weren.
En dat is triest, mocht er op de site van Isaan iets voordoen dan kan middels blokkade van gebruiker opgetreden worden.
Maar een site is er voor de gebruiker(s) en niet voor de beheerder en of moderators althans dat is mijn gedachten.
Zal ondanks dit toch trachten Uw mooie site regelmatig te gaan bezoeken en indien gewenst ervaringen/belevingen weergeven.
Met vriendelijke groet,
Lonpet
http://www.isaanforum.xsbb.nl
site-adm
Ik begrijp heel goed de moverende reden van Uw zijde, maar betreur het dat je niet kan aanmelden onder bijv.hotmail.
Zoals ik al schreef is het hier in Thailand even iets anders, de moderne vorm van email-beheer is nog ver weg.
Alle forums in Thailand kunnen alleen maar werken met yahoo,hotmail o.a.
Nogmaals, ik begrijp en respecteer de uitleg maar er wordt wel een vorm van selectief gebruikt toegepast door acount's te weren.
En dat is triest, mocht er op de site van Isaan iets voordoen dan kan middels blokkade van gebruiker opgetreden worden.
Maar een site is er voor de gebruiker(s) en niet voor de beheerder en of moderators althans dat is mijn gedachten.
Zal ondanks dit toch trachten Uw mooie site regelmatig te gaan bezoeken en indien gewenst ervaringen/belevingen weergeven.
Met vriendelijke groet,
Lonpet
http://www.isaanforum.xsbb.nl
site-adm
Re: aanmelden cq registreren
Beste Lonpet,lonpet schreef:Maar een site is er voor de gebruiker(s) en niet voor de beheerder en of moderators althans dat is mijn gedachten.
Deze zin intrigeerde me vooral, want waarom, denkt u dat we betreffende regel hebben ingevoerd ? Niet om de 2 admins te beschermen, wel de veelal serieuze postings van gebruikers die werden verziekt door een stel kleuters. En nee, we hebben het niet over gewone scheldwoorden. Kortom, zoals collega-admin thijeleo reeds eerder schreef, we hebben altijd anonieme accounts toegestaan, in de praktijk is gebleken dat dat niet kon, en ja, sinds we die hebben geblokkeerd tijd gaan we een heel stuk lekkerder.
Mocht u dus wel in het bezit komen van een regulier email-adres dan bent u van harte welkom.