buren

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
tineke TS
Infopolitie Gast

buren

Ongelezen bericht door tineke »

Ik heb een vraag

Buren beweren dat er verschillende keren naar de politie is gebeld wegens geluidoverlast. Wij weten van niks, de politie is wel bij ons geweest. De buren er naast hebben wel de woningstichting gebeld voor de overlast.

De politie wil niet zeggen wie er gebeld heeft maar wij worden wel beschuldigd. De politie vroeg aan ons of wij wilden praten. Dat wilden we wel met de politie er bij, maar de buren die de politie hebben gebeld wilden dat niet.

Maar nu worden wij aangehouden door mensen dat de buren een rapport hebben gehad van de politie. Die hebben ze al aan verschillende mensen laten lezen. Wij weten van niks.

Mijn vraag is: Is dit gebruikelijk dat de buren een eindrapport krijgen terwijl wij niets horen en zien.
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

Niet gebruikelijk. En ik betwijfel ook of dat zo is. Er is geen diender die een mutatierapport aan melders geeft.

Enige mogelijkheid is dat ze misschein een brief hebben van de woningbouw waarin bevestigd wordt dat de politie mogelijk overlast heeft geconstateerd.

Kortom: ze bluffen vrees ik.

Maar goed: zeg nooit, nooit!
T-nus TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door T-nus »

Om het even duidelijk te maken. Ik begrijp dat uw buren geluidsoverlast veroorzaken en zij beschuldigen u van het melden van de geluidsoverlast??
Wess TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Wess »

T-nus schreef:Om het even duidelijk te maken. Ik begrijp dat uw buren geluidsoverlast veroorzaken en zij beschuldigen u van het melden van de geluidsoverlast??
Gast had het over ".....wij worden wel beschuldigd....", dus ik denk dat het net andersom is.
T-nus TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door T-nus »

Ja klopt, mijn fout. Niet goed gelzen. :wink:
bpz avz TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door bpz avz »

geen oplossing maar advies: praat eens met uw wijkagent. Hij/zij kan u een hoop duidelijk maken en dan weet hij/zij ook meteen wat er speelt in de wijk.
bekend TS
Infopolitie Gast

hoe vind ik jullie antwoord op mijn vraag,

Ongelezen bericht door bekend »

ik heb enige tijd geleden onder de naam bekend
een probleem voorgelegd en nu wil het feit dat ik het antwoord van jullie niet kan vinden !
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Re: hoe vind ik jullie antwoord op mijn vraag,

Ongelezen bericht door thijeleo »

bekend schreef:ik heb enige tijd geleden onder de naam bekend
een probleem voorgelegd en nu wil het feit dat ik het antwoord van jullie niet kan vinden !
Als een topic behandeld is en gesloten kan worden komt die in het "archief stel uw vraag als gast". Kijk daar dus eens.

Overigens staat mij iets bij dat u destijds gevraagd hebt om een beantwoord topic van u te verwijderen en dat dat ook is gebeurd.
Gesloten