Beste meneer / mevrouw,
Ik ben leerkracht op een school voor speciaal voortgezet onderwijs.
Mijn vraag is of er lesmateriaal is over de politie. Wij gaan het hebben over de politie en zijn naar materialen aan het zoeken voor kinderen vanaf 8- 9 jaar. Ik hoop dut u ons van dienst kan zijn en eventuele adressen, of spullen kunt toesturen.
Alvast Bedankt
m.v.g. Lieke Kivits
p.s. U kunt mailen naar het volgende adres: liekekivits at hotmail.com
opm GvdBor, uit veiligheidsoverwegingen het emailadres aangepast
lesmateriaal
Moderator: Moderatorteam
In veel regio's heeft met het Politie op School projekt.
Verschillende dienders komen dan 1 maal in de zoveel weken een gastlesje geven over een bepaald onderwerp, denk aan vandalisme, diefstal, vuurwerk etc, etc. Vanuit de politie krijgt men ook een leuk naslagwerk met daarin allerlei leuke opdrachtjes.
Vraag het even na op een politiebureau in de buurt.
gr, mashi
Verschillende dienders komen dan 1 maal in de zoveel weken een gastlesje geven over een bepaald onderwerp, denk aan vandalisme, diefstal, vuurwerk etc, etc. Vanuit de politie krijgt men ook een leuk naslagwerk met daarin allerlei leuke opdrachtjes.
gr, mashi
-
maurice (agent) TS
- Infopolitie Gast
ik geef ook les!
Wat je zegt is inderdaad waar, ik geef zelf ook les aan groep 7 en 8.mashi schreef:In veel regio's heeft met het Politie op School projekt.
gr, mashi
2 lessen over de politie en 112, vandalisme, zinloos geweld en wapens, vuurwerk, diefstal en een stukje verkeer.
Vraag het na bij het plaatselijke politiebureau of aan de wijkagent,
gr maurice
-
Haaglanden TS
- Infopolitie Gast
Ja dat zijn allemaal opties.
Zelf weet ik dat er bij ons op school zelfs schoolwijkagenten lopen dus deze zijn alleen maar bezig met de scholen en komen er ook regelmatig. Ik weet niet waar dit is maar misschien dat er hiervan ook sprake is bij u in de buurt.
Vraag het allemaal even bij het lokale buro
Zelf weet ik dat er bij ons op school zelfs schoolwijkagenten lopen dus deze zijn alleen maar bezig met de scholen en komen er ook regelmatig. Ik weet niet waar dit is maar misschien dat er hiervan ook sprake is bij u in de buurt.
Klopt. Dit zie je meerendeels op middelbare scholen... Op een basischool zul je zoiets niet zo gauw zien...Haaglanden schreef:Ja dat zijn allemaal opties.
-
Haaglanden TS
- Infopolitie Gast
Re: ik geef ook les!
ik praat ook geen poepmaurice (agent) schreef:
Wat je zegt is inderdaad waar, ik geef zelf ook les aan groep 7 en 8.
2 lessen over de politie en 112, vandalisme, zinloos geweld en wapens, vuurwerk, diefstal en een stukje verkeer.
Vraag het na bij het plaatselijke politiebureau of aan de wijkagent,
gr maurice
gr, mashi
of kijk eens op de site van doe ff normaal, daar staan complete lesbrieven in PDFformaat, zo te downloaden.
http://www.doe-even-normaal.nl/
http://www.doe-even-normaal.nl/