graffiti
Moderator: Moderatorteam
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
Even gezocht in het archief: klik
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Waarbij ik wel mijn vraagtekens zet bij openlijk geweld.
Ik zie nog steeds niet in wat een spuitbus met geweld te maken heeft.
Geweld: iedere kracht van meer dan geringe betekenis, uitgeoefend op personen of zaken.
Vertel mij wat de kracht is
Verder zijn de antwoorden gegeven. Halt is soms een optie mits men aan de eisen voldoet en anders is het aan de officier van justitie of aan de rechter.
Ik zie nog steeds niet in wat een spuitbus met geweld te maken heeft.
Geweld: iedere kracht van meer dan geringe betekenis, uitgeoefend op personen of zaken.
Vertel mij wat de kracht is
Verder zijn de antwoorden gegeven. Halt is soms een optie mits men aan de eisen voldoet en anders is het aan de officier van justitie of aan de rechter.
Artikel 350.
Hij die opzettelijk en wederrechtelijk enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort, vernielt, beschadigt, onbruikbaar maakt of wegmaakt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
Artikel 352.
Hij die opzettelijk en wederrechtelijk enig gebouw, vaartuig of zijn lading, installatie ter zee of luchtvaartuig dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort, vernielt, beschadigt, onbruikbaar maakt of onklaar maakt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
- The Scorpion
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
Volledigheidshalve vermeld ik toch nog even dat er momenteel een aantal zaken lopen waarbij personen die gepakt zijn voor het kladden (graffiti) intussen naast een werkstraf OOK alle schade hebben moeten betalen. En neem van me aan dat je er bij een beetje muur dan niet afkomt met € 20.000,- Kortom, die € 70,- voor het bonnetje maakt de meeste niet veel uit en het is wel stoer, wat er daarna komt tikt net even wat harder aan.....