Kenteken

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Bim TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bim »

Botje schreef:
Yvonneklaasen schreef:kan je zoeen kenteken dan meenemen van een oudere auto af !!!!!!!!!!!!!!!!
Neem dat kan natuurlijk niet. Nou ja, het kan wel maar het mag niet. Als ze alles gecontroleerd hebben mag je er op rekenen dat alles in orde was en inderdaad, we gaan niet aan iedereen vertellen wat er met andere mensen al dan niet aan de hand is.

Nee, komt wel meer voor ; verontruste mensen die bellen over onbekende auto's. Niet opvraagbaar kenteken.
Postende OT-ers.
Je weet het niet hè ... :-)
Botje
OnTroerend goed
Agent

Ongelezen bericht door Botje »

Je weet het inderdaad niet maar een kenteken van bijna 30 jaar oud (!) gebruiken ze zelfs bij de bijzondere diensten niet.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
Bim TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bim »

Botje schreef:Je weet het inderdaad niet maar een kenteken van bijna 30 jaar oud (!) gebruiken ze zelfs bij de bijzondere diensten niet.

:-) Je bent dan zó onopvallend, dat het weer flink gaat opvallen.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bim schreef:
Botje schreef:
Yvonneklaasen schreef:kan je zoeen kenteken dan meenemen van een oudere auto af !!!!!!!!!!!!!!!!
Neem dat kan natuurlijk niet. Nou ja, het kan wel maar het mag niet. Als ze alles gecontroleerd hebben mag je er op rekenen dat alles in orde was en inderdaad, we gaan niet aan iedereen vertellen wat er met andere mensen al dan niet aan de hand is.

Nee, komt wel meer voor ; verontruste mensen die bellen over onbekende auto's. Niet opvraagbaar kenteken.
Postende OT-ers.
Je weet het niet hè ... :-)
Jawel ik weet wel wat dat is, onopvallend controleren in opdracht van...

:roll:

Yvonne
Yvonneklaasen TS
Infopolitie Gast

kenteken

Ongelezen bericht door Yvonneklaasen »

Nou het steld me wel gerust,

nu dat ik denk dat het een beetje uit die richting komt!
Dan heb ik niks te vrezen want ik heb niks aan mij kerfstok hangen.

Maar bijdeze allemaal hartstikke bedankt en voor straks nog werk ze allemaal !!! of weltrusten.

Yvonne :lol: :wink:
Gesloten