hallo ik ben patricia. Ik was op zoek naar iets of iemand die mij nu eindelijk eens kan helpen. Ik ben, ik lieg niet, al vijf jaar bezig met mijn probleem maar niemand wil mij geloven en helpen omdat het om hoog geplaatste instanties gaat. Politie, belasting, bank, niemand wil en durft er dus aan te beginnen. Ik hoop dat het nu lukt maar ik heb weinig hoop omdat alles van mij wordt afgeluisterd en zoals mijn computer heheerd word de dingen die ik dus verstuur komen niet bij de personen aan die ik aanschrijf zoals jullie want dan zijn het de personen die mijn computer en telefoon beheren, zodoende heb ik dus weinig hoop begrijpt u maar ik heb heel erg hard hulp en bijstand nodig van een onpartijdig iemand of zoals jullie ik zal mijn email adres geven kunnen jullie misschien dan eerst een mailtje naar mij toe sturen want mijn probleem is te erg om het zo maar voor iedereen leesbaar op het net te zetten zodat ze het kunne lezen ik hoop dat ik antwoord krijg B.V.D. Patricia http://www.patie250 at hotmail .com
ps gvdbor; dit emailadres bestaat niet en verder wat punten en komma's door het bericht verwerkt
fraude en schending van mijn rechten als mens door politie
Moderator: Moderatorteam
Deze vraag gaat volstrekt buiten het bereikingsgebied van dit forum.
politiegerelateerde vragen kunnen hier gesteld worden. Een half onderzoek gaan starten en daartoe contact leggen met vragenstellers gaat hier iets te ver.
Terecht merkt Mashi op dat u beter contact kunt leggen met bijv. een rechtswinkel.
topic gesloten.
politiegerelateerde vragen kunnen hier gesteld worden. Een half onderzoek gaan starten en daartoe contact leggen met vragenstellers gaat hier iets te ver.
Terecht merkt Mashi op dat u beter contact kunt leggen met bijv. een rechtswinkel.
topic gesloten.