aanvaring met opzet
Moderator: Moderatorteam
-
jur TS
- Infopolitie Gast
aanvaring met opzet
de campingbaas heeft mij vanacht met opzet aangevaren om mij zo snel mogelijk bij de camping uit de buurt te krijgen terwijl dit water volgens de plaatsejke politieagenten openbaaar vaarwater is. mijn vraag is wat ik hiermee kan doen hi
heeft meerdere malen de boot geraakt en 1x miijzelf in de rug en daarna ook een andere passagier.
heeft meerdere malen de boot geraakt en 1x miijzelf in de rug en daarna ook een andere passagier.
-
theo TS
- Infopolitie Gast
Dan lijkt me een andere volgorde iets beter:theo schreef:U kunt aangifte gaan doen voor poging tot doodslag en of mishandeling en met opzet schade maken aan goederen van derden.
En u heeft ook nog getuigen erbij.
En desnoods naar de dokter voor onderrzoek.
Ik wens u beterschap.
Gr Theo.
Niet desnoods, maar gewoon naar de dokter voor vaststellen letsen.
Vervolgens aangifte doen (medische verklaring van de arts meenemen) van mishandeling, cq poging tot zware mishandeling/doodslag en aangifte van vernieling.
Het lijkt mij dat topicstarter eerst maar eens voor zichzelf duidelijk maakt onder welke naam hij wenst te posten:
Als ik dit allemaal zo bij elkaar optel heb je voor jezelf kennelijk wel een heel prettige vakantie, maar ben je er op allerlei manieren op uit om het de andere vakantieganger zo zuur mogelijk te maken.
Als je dus nog dringende vragen hebt, stel ze dan in 1 topic en start daar niet drie topics over onder drie verschillende namen. Op een dergelijke manier kom je namelijk niet echt geloofwaardig meer over.
johnajax schreef:Ik zit op een camping met veel water en aanlegplaatsen maar ik heb al vaak wat ruzieTJES gehad met de eigenaar en meende dat ik niet meer in de haventjes mag liggen met mijn boot. op een avond had een vriend van mij toestemming gegeven om mijn boot in zijn aanlegplaats te leggen. de volgende ochtend was de eigenaar langs gekomen en heeft mijn boot weggesleept zonder ik er van wist en heeft met zijn "hijskraan" mijn boot uit het water gehezen en op 3 balkjes gezet, aangezien mijn boot 3,5 ton weegt is het lastig om hem erin te duwen wat moet ik nu doen??? alvast bedankt!
timothy schreef:ik heb een rubberbootje met een 6pk motor. ik ben deze vakantie 2 keer aangehouden en de volgende keer als ze me zien met die boot nemen ze mijn bootje mee.. ik vind dit zwaar triest dat ze achter kleinejongetjes aangaan terwijl er wel is bayliners optrekken en dat zien ze en doen ze niks.... ik vraag me af of ze hem wel in beslag mogen nemen als ik er alleen maar mee vaar ik ben nog nooit aangehouden om het feit dat ik te hard voer........ alvast bedankelt!
Jur/Timothy/Johnajax:Jur schreef:de campingbaas heeft mij vanacht met opzet aangevaren om mij zo snel mogelijk bij de camping uit de buurt te krijgen terwijl dit water volgens de plaatsejke politieagenten openbaaar vaarwater is. mijn vraag is wat ik hiermee kan doen hi
Als ik dit allemaal zo bij elkaar optel heb je voor jezelf kennelijk wel een heel prettige vakantie, maar ben je er op allerlei manieren op uit om het de andere vakantieganger zo zuur mogelijk te maken.
Als je dus nog dringende vragen hebt, stel ze dan in 1 topic en start daar niet drie topics over onder drie verschillende namen. Op een dergelijke manier kom je namelijk niet echt geloofwaardig meer over.
-
jur TS
- Infopolitie Gast
-
theo TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
- The Scorpion
Ondertussen kan ik het toch niet laten mn virtuele mond te houden:
Als Jur bij mij aan de balie komt om aangifte te doen van poging doodslag met dit verhaal staat hij snel weer buiten. Ze moeten het eerst onderling uitzoeken, daarna met het HELE verhaal naar de politie (als daar echt aanleiding toe is)theo schreef:U kunt aangifte gaan doen voor poging tot doodslag en of mishandeling en met opzet schade maken aan goederen van derden.
En u heeft ook nog getuigen erbij.
En desnoods naar de dokter voor onderrzoek.
Ik wens u beterschap.
Gr Theo.
Wie rent, bekent!
- The Scorpion
Het is van frans wel zo eerlijk om een door een andere admin/moderator gestarte actie ook af te laten sluiten door diezelfde admin. Een eventuele actie ligt daarmee bij mij, en zo hoort het ook.
Het verhaal van jur/Timothy/Johnajax gaat er bij mij dus echt niet in. De manier van schrijven is niet van drie personen, maar van 1 persoon. reden voor mij om dit topic te sluiten, alsmede de twee andere topics van topicstarter.
Een IP-ban houd ik nog in het achterhoofd, zover ben ik nog niet.
Het verhaal van jur/Timothy/Johnajax gaat er bij mij dus echt niet in. De manier van schrijven is niet van drie personen, maar van 1 persoon. reden voor mij om dit topic te sluiten, alsmede de twee andere topics van topicstarter.
Een IP-ban houd ik nog in het achterhoofd, zover ben ik nog niet.