mishandeling

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
hood TS
Infopolitie Gast

mishandeling

Ongelezen bericht door hood »

tijdens de nieuwjaarsnacht heb ik zonder aanleiding een klap in mijn gezicht gehad en daarvan aangifdte gedaan. volgens aangifte heb ik mij civiele partij gesteld. kan iemand mij vertellen wat dit inhoud en ontvang ik schadevergoeding voor die klap? ik heb mijn neus behoorlijk gekneusd.
Walter TS
Infopolitie Gast

Re: mishandeling

Ongelezen bericht door Walter »

hood schreef:tijdens de nieuwjaarsnacht heb ik zonder aanleiding een klap in mijn gezicht gehad en daarvan aangifdte gedaan. volgens aangifte heb ik mij civiele partij gesteld. kan iemand mij vertellen wat dit inhoud en ontvang ik schadevergoeding voor die klap? ik heb mijn neus behoorlijk gekneusd.
civiele partij.....

mh....de korte info gelezen hebbende vraag ik me af of de zaak ooit voorkomt. hoop dat je getuigen hebt en naam van een verdachte.

civiele partij wil zeggen dat je idd ter terechtzitting ook een schadevergoeding kan eisen en vergoeding van de door jou gemaakte kosten. normaal is dat een civiele zaak en komt die voor de burgerrechter. Alleen in dit geval, door je civiele partij te stellen, kan de strafrechter de beoordeling hierover in de strafzaak doen.

ga er vanuit dat mocht het voorkomen je de gemaakte kosten vergoed krijgt en dat zal het maximale zijn. smartegeld is in dit land zelden tot nooit interessant. en mocht het wel gebeuren, reken o niet meer dan een paar honderd euri.
hood TS
Infopolitie Gast

mishandeling

Ongelezen bericht door hood »

tegenpartij is aangehouden en in verzekering gesteld
Gesloten