Boete voor een vriend
Moderator: Moderatorteam
-
Arie TS
- Infopolitie Gast
Boete voor een vriend
Is het mogelijk dat je een boete krijgt voor een vriend als je niet wilt zeggen wie het was, bij biujvoorbeeld vuurwerk afsteken.
Ze zeiden namelijk dat ik de boete voor die vriend van mij er ook bij zou krijgen.
Ze zeiden namelijk dat ik de boete voor die vriend van mij er ook bij zou krijgen.
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
Arie TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
als Scorpion hierop antwoord dat het kan, klopt dat. Tuurlijk kunnen ze dat gezegd hebben.Arie schreef:Ze zeiden namelijk dat ik de boete voor die vriend van mij er ook bij zou krijgen.
Als Guido zegt dat je dan harder had moeten lopen, of er niet bij moet gan staan, heeft hij ook gelijk.Arie schreef:Dan is het dus ook zo, als er 10 man hadden gestaan, iedereen rent weg en ik niet, dat ik dan voor allemaal een boete kan krijgen.???
Arie, als jij iets strafbaars hebt gedaan, kan je daarvoor een bekeuring krijgen. Als anderen wegrennen, en jij niet, of niet hard genoeg, loop jij tegen een bekeuring aan.
Voor iets dat een ander doet, kun jij geen bekeuring krijgen, tenzij je aangemerkt wordt als mededader/pleger.
Dus lees de wijze raad van ..::Frans::.. nog eens door
-
R.A. TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Ik snap dat ik een boete krijg, maar niet dat ik ook een boete krijg voor iemand anders, omdat ze zagen dat er nog iemand bij was.MotoRon schreef: Voor iets dat een ander doet, kun jij geen bekeuring krijgen, tenzij je aangemerkt wordt als mededader/pleger.
De vraag blijfdt dus, kan ik een boete erbij krijgen van de ander.
P.s.) uiteraard was dat van dat wegrennen maar een uiterste vergelijking
-
Arie TS
- Infopolitie Gast