Mij niet maar ik ben dan ook bekend met de wijze van beantwoorden en weet ook vaak hoe de mensen het bedoelen. Je moet natuurlijk een beetje rekening houden met het feit dat bepaalde vragen ook wel een wat hoger dram gehalte hebben en daar antwoord men wat korter op.
Vaak is er ook wel een te lezen.
Ook kan er wel eens een minder gepaste reactie op een bepaalde gast komen maar dat heeft meestal al een grondslag uit eerdere reacties en opmerkingen. het is in ieder geval niet de bedoeling dat iemand de grond in wordt getrapt maar een gevatte opmerking of een inkopper laten we niet altijd lopen
Klein dingetje van mijn kant : ik vind het weer bot en beledigend om anoniem als gast te gaan klagen. Het is bijna Sinterklaas, dus wie de schoen past....
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
ik vind het best wel slordig dat ze deze dingen hebben laten liggen in de auto (ex dienstwagen)
Dit is geen vraag maar een mededeling.
Op die mededeling heb ik gezegd dat het inderdaad niet netjes is en het blijft een feit dat een dienstwagen niet altijd een verstandige aankoop is ( en dat is zelfs nog voorzichtig omschreven)