medische keuring en sporttest
Moderator: Moderatorteam
-
AD TS
- Infopolitie Gast
medische keuring en sporttest
Kan iemand mij iets vertellen over de sporttest zoals die nu afgenomen wordt? Ook ben ik LICHT astmatisch. Kom je dan per defenitie niet door de medische keuring???
Mijn conditie is opzich wel goed.
Mijn conditie is opzich wel goed.
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
-
Arie D TS
- Infopolitie Gast
Astma
Bedankt!!
Bij cardio fitness heb ik geen probleem. Ik heb er alleen last van als ik zwaar verkouden ben, of bij griep.
Verder is mijn conditie best wel goed! Ik kan gewoon rennen enzo.
Ik ben gewoon bang dat ik de hele selectie goed doorkom, en dan bij de medische keuring (na maanden) alsnog wordt afgewezen.
Kun je degene die de medische keuring afneemt hier vooraf ook vragen over stellen? Of de medische keuring naar voren halen?
Bij cardio fitness heb ik geen probleem. Ik heb er alleen last van als ik zwaar verkouden ben, of bij griep.
Ik ben gewoon bang dat ik de hele selectie goed doorkom, en dan bij de medische keuring (na maanden) alsnog wordt afgewezen.
Kun je degene die de medische keuring afneemt hier vooraf ook vragen over stellen? Of de medische keuring naar voren halen?
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
Re: Astma
Je moet inderdaad een vragenlijst invullen bij de medische keuring, waarbij ook vragen over astma e.d. bij zitten. Persoonlijk zou ik het gewoon vertellen zoals het is, je hebt er immers maar zelden last van begrijp ik uit je verhaal. Er wordt immers ook naar je longen/ademhaling geluisterd, dus dan kun je beter open kaart spelen.Arie D schreef:Bedankt!!
Wil je nou helemaal uitsluitsel hierover dan moet je toch even Werving & Selectie bellen, of eventueel langs gaan bij een huisarts voor een beoordeling.
-
drie1347 TS
- Infopolitie Gast
-
drie1347 TS
- Infopolitie Gast
-
drie1347 TS
- Infopolitie Gast
Ik zit met smart te wachten op een vacature in deze regio of direct aanliggende regio's op niveau 3 maar het schiet niet echt op
. Nou moet ik ook zeggen dat ik pas sinds een paar maanden echt geinteresseerd ben geraakt in de politie, hoewel ik dat als kind ook wel was is het verwezelijken van iets wat je graag wilt vaak iets aparts. Daarnaast zit ik ook nog een beetje te twijfelen omdat ik toch nog best wel jong ben, maar ik heb wel ervaring als soort van beveiliger en dan ga je toch anders in je schoenen staan. Sowieso heb ik het idee dat ik volwassener ben en steviger in mijn schoenen dan de meeste mensen die in mijn klas zitten van mijn huidige, tijdelijke opleiding!
-
drie1347 TS
- Infopolitie Gast
-
Mireille TS
- Infopolitie Gast