Snel gesloten

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Pierre7 TS
Infopolitie Gast

Snel gesloten

Ongelezen bericht door Pierre7 »

Hallo,

Ik heb even snel zitten neuzen in het archief en nu valt me één ding in het bijzonder op. Sommige discussies worden vrij snel gesloten. Das jammer want op sommige wilde ik nog wel reageren.

Ben ik de enige die hier tegen aan loopt?

Groet,
Pieruh
appiehappie
Lid
Geslacht:

Ongelezen bericht door appiehappie »

In het gastengedeelte sluit men het onderwerp vaak wat sneller af, omdat de gast een vraag heeft waar hij een kort en duidelijk antwoord op wil hebben. Om oeverloze discussies te voorkomen sluit men het na een kort antwoord af, en wordt het verhaal eventueel voortgezet op het leden gedeelte.

Dus wanneer je verder wil discussieren, dan moet je je even registreren.

Groeten appiehappie.
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

dat klopt precies zoals appiehappie het stelt.

En met name sommige zaken lenen zich nogal voor "waarde-oordelen". Mede om te voorkomen dat dat gebeurt worden sommige discussies weleens erg vlot gesloten.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Re: Snel gesloten

Ongelezen bericht door Frans »

Pierre7 schreef:Hallo,

Ik heb even snel zitten neuzen in het archief en nu valt me één ding in het bijzonder op. Sommige discussies worden vrij snel gesloten. Das jammer want op sommige wilde ik nog wel reageren.

Ben ik de enige die hier tegen aan loopt?

Groet,
Pieruh
Als je een onderwerp hebt wat gesloten is en waar je over wil verder discussieren hebben we hier de regel dat 1 pb (als lid) naar een admin of mod voldoende is om he ttopic weer geopend te krijgen..... :wink:
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten