anoniem melden

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Burger TS
Infopolitie Gast

anoniem melden

Ongelezen bericht door Burger »

de laatste 2 dagen rijden bij mijn werk in de buurt 2 auto's echt keihard door de straten. ik denk wel tegen de 90 á 100 km/u. binnen de bebouwde kom.

van een auto heb ik het kenteken kunnen zien. als ik deze invoer bij de site van de RDW blijkt deze zijn APK te zijn verlopen sinds 12/08/2005.

ze rijden echt levensgevaarlijk.

nu heb ik via via kunnen achterhalen over of nog meer bekend is van de auto met dit kenteken, blijkt ook dat dat ie niet verzekerd is.

waar kan ik dit melden. evt op deze site???
Walter TS
Infopolitie Gast

Re: anoniem melden

Ongelezen bericht door Walter »

gast schreef:de laatste 2 dagen rijden bij mijn werk in de buurt 2 auto's echt keihard door de straten. ik denk wel tegen de 90 á 100 km/u. binnen de bebouwde kom.

van een auto heb ik het kenteken kunnen zien. als ik deze invoer bij de site van de RDW blijkt deze zijn APK te zijn verlopen sinds 12/08/2005.

ze rijden echt levensgevaarlijk.

nu heb ik via via kunnen achterhalen over of nog meer bekend is van de auto met dit kenteken, blijkt ook dat dat ie niet verzekerd is.

waar kan ik dit melden. evt op deze site???
0900-8844
Mohaa TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mohaa »

Of bij het plaatselijke bureau.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

done.

via tel. nr. ze vroegen wel om mijn naam.
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

De kans is tevens aanwezig dat de auto en de tenaamgestelde door de mand vallen bij een registercontrole van het RDW.

Als dit het geval is dan wordt het een en ander ook uitgelopen. Mbt de verzekering is het nog wel eens lastig want sommige maatschappijen zijn wat laks met het doorgeven van de gegevens en zo komt het regelmatig voor dat een voertuig in het systeem als onverzekerd staat maar toch verzekerd blijkt te zijn. Ook kan dit voorkomen dat een auto nog niet zo lang op naam staat. Het duurt namelijk even voordat de instanties de gegevens verwerken.

Verder is het even afwachten nu.

In ieder geval succes!
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Gesloten