Alcohol
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
NTAV TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
en wat kost die cursus? juist ja! 771,83 euri!NTAV schreef:naast je rijbewijs krijg je tzt nog meer moois:
een acceptgiro en een uitnodiging om een mooie cursus bij te wonen. Hoera hoera hoera.....
Lees http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=143 maar eens gezellig door. Fijne dagen!
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Ow die heb ik al betaald en een boete van 650,00. Dus verder ben ik er vanaf.Walter schreef:en wat kost die cursus? juist ja! 771,83 euri!NTAV schreef:naast je rijbewijs krijg je tzt nog meer moois:
een acceptgiro en een uitnodiging om een mooie cursus bij te wonen. Hoera hoera hoera.....
lees http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=143 maar eens gezellig door. Fijne dagen![/url]
Groetjes
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Nee hoor nvt.rai schreef:Maar goed, dat neemt niet weg dat u hem alsnog tijdens de terechtzitting voor kortere of langere duur kwijt kunt raken.
Want ik neem aan dat u nog niet bent voorgekomen ???
Het nu terug krijgen wil niet zeggen dat u hem definitief terug heeft gekregen, wacht eerst de uitspraak maar af.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
- rai
- Geslacht:
Uw verhaal een beetje gevolgd te hebben, zonder een waarde oordeel te geven, krijg ik een beetje heel erg het gevoel dat het u alleen maar om het materialistische gaat en alleen uw eigen situatie bekijkt, zonder de gevolgen te zien/kennen wat alcohol en verkeer voor gevolgen kan hebben.
Ik krijg ook het gevoel dat de hele situatie helemaal niets met u doet en gewoon zo iets heeft van, boete, pech, betalen en we gaan weer op de ouwe voet verder.
Schijnbaar valt u onder de categorie "ik heb toch geld zat, dus maakt mij het allemaal uit.
M.a.w. als ik de volgende keer weer kachel ben stap ik gewoon weer achter het stuur, wordt ik aangehouden, dan schrijf ik een mooie zielige brief over mijn rijbewijs en dat ik er heel veel spijt van heb enz. betaal de boete en we beginnen weer van voor af aan.
En dat gezien het feit dat u in pak um beet 3 á 4 maanden 2 keer bent aangehouden met een slok te veel op.
Ik krijg ook het gevoel dat de hele situatie helemaal niets met u doet en gewoon zo iets heeft van, boete, pech, betalen en we gaan weer op de ouwe voet verder.
Schijnbaar valt u onder de categorie "ik heb toch geld zat, dus maakt mij het allemaal uit.
M.a.w. als ik de volgende keer weer kachel ben stap ik gewoon weer achter het stuur, wordt ik aangehouden, dan schrijf ik een mooie zielige brief over mijn rijbewijs en dat ik er heel veel spijt van heb enz. betaal de boete en we beginnen weer van voor af aan.
En dat gezien het feit dat u in pak um beet 3 á 4 maanden 2 keer bent aangehouden met een slok te veel op.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
zo zo wat een verhaal.rai schreef:Uw verhaal een beetje gevolgd te hebben, zonder een waarde oordeel te geven, krijg ik een beetje heel erg het gevoel dat het u alleen maar om het materialistische gaat en alleen uw eigen situatie bekijkt, zonder de gevolgen te zien/kennen wat alcohol en verkeer voor gevolgen kan hebben.