ik wordt al 1 jaar gestalkt bedreigt enz

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
sandra22 TS
Infopolitie Gast

ik wordt al 1 jaar gestalkt bedreigt enz

Ongelezen bericht door sandra22 »

geachte politie

ik wordt al een jaar gestalkt met telefoontjes smsjes met bedreigingen door mijn exvriendje. Hij dreigt mij en mijn kinderen kleinkinderen onverwachts te vermoorden. hij stuurt naar kennisen en vrienden de goorste en vreselijkste dingen over mij. hij weet precies wat we doen waar we zijn.
Hij zegt iemand bij de politie te hebben die hem alle informatie doorgeeft.
Hij stuurt allerlei instanties op mij af en ook naar mijn kinderen. voor mijn werk heb ik mijn tel nodig en durf het niet aan mijn baas te vertellen want alle klanten hebben dit nummer. ik leef in een hel en niemand kan me helpen er moet eerst iets gebeuren. ik had 20 jaar geleden een relatie met hem maar heb het na 9 maanden uitgemaakt wegens zijn agressie verleden jaar heb ik hem weer ontmoet en heb een relatie van 2 maanden gehad en zag dat hij nog steeds hetzelfde was dus stopte ik er gelijkmee maar sinds dien dreigt hij mij met van alles wat moet ik doen kan iemand mij helpen
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

waarom kun je geen aangifte doen als ik vragen mag?
Gast TS
Infopolitie Gast

Re: ik wordt al 1 jaar gestalkt bedreigt enz

Ongelezen bericht door Gast »

sandra22 schreef:geachte politie

ik wordt al een jaar gestalkt met telefoontjes smsjes met bedreigingen door mijn exvriendje. Hij dreigt mij en mijn kinderen kleinkinderen onverwachts te vermoorden. hij stuurt naar kennisen en vrienden de goorste en vreselijkste dingen over mij. hij weet precies wat we doen waar we zijn.
Hij zegt iemand bij de politie te hebben die hem alle informatie doorgeeft.
Hij stuurt allerlei instanties op mij af en ook naar mijn kinderen. voor mijn werk heb ik mijn tel nodig en durf het niet aan mijn baas te vertellen want alle klanten hebben dit nummer. ik leef in een hel en niemand kan me helpen er moet eerst iets gebeuren. ik had 20 jaar geleden een relatie met hem maar heb het na 9 maanden uitgemaakt wegens zijn agressie verleden jaar heb ik hem weer ontmoet en heb een relatie van 2 maanden gehad en zag dat hij nog steeds hetzelfde was dus stopte ik er gelijkmee maar sinds dien dreigt hij mij met van alles wat moet ik doen kan iemand mij helpen
sandra22 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door sandra22 »

Walter schreef:waarom kun je geen aangifte doen als ik vragen mag?
omdat hij iemand bij de politie heeft en ik bang ben dat ze het niet serieus nemen want ik heb het een keer geprobeerd maar ze deden heel naar tegen me ongeintreseerd en ben weer weggegaan
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 65

Ongelezen bericht door SWAT »

Van stalking kan je aangifte/klacht doen bij de politie. Bij het doen van deze aangifte is het handig als je een zo gedetailleerd mogelijk overzicht kan geven wat en wanneer een en ander heeft plaatsgevonden en wellicht nog plaats vindt. Het is niet verboden om een cassetterecorder op je telefoon aan te sluiten en de gesprekken met de ex op te nemen.

Een site waar je ook tips voor slachtoffers van stalking kan vinden is http://www.centraalmeldpunt.nl
Stay safe out there.
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

sandra22 schreef:
Walter schreef:waarom kun je geen aangifte doen als ik vragen mag?
omdat hij iemand bij de politie heeft en ik bang ben dat ze het niet serieus nemen want ik heb het een keer geprobeerd maar ze deden heel naar tegen me ongeintreseerd en ben weer weggegaan
hij bluft dus.
geloof mij maar.
gewoon zo snel mogelijk aan bureau aangifte/klachte doen.
pak em maar aan hoor.
Gast TS
Infopolitie Gast

SWAT schreef:Van stalking kan je aangifte/klacht doen bij de politie. Bij het doen van deze aangifte is het handig als je een zo gedetailleerd mogelijk overzicht kan geven wat en wanneer een en ander heeft plaatsgevonden en wellicht nog plaats vindt. Het is niet verboden om een cassetterecorder op je telefoon aan te sluiten en de gesprekken met de ex op te nemen.

Een site waar je ook tips voor slachtoffers van stalking kan vinden is http://www.centraalmeldpunt.nl
DANK U WEL. IK WIS ALLE SMSJES HIJ STUURT ER WEL 30 OP EEN DAG SPREEKT MIJN VOICEMAIL HELEMAAL VOL EN OP DIE MANIER DAT HET EEN ANDER NIETS ZEGT MAAR IK WEET WAT HIJ BEDOELT.
IK WEET DAT HIJ EEN WAPEN HEEFT DIE HEEFT HIJ ALEENS OP MIJN HOOFD GEZET. IK SCHAAM ME OM HET IEMAND TE VERTELLEN MAAR HET MAAKT MIJ KAPOT EN MIJN GEZIN. WIJ LEVEN IN ANGST
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:

U kunt ook een overzicht aanvragen bij uw (telefoon)provider over wie u allemaal en wanneer heeft gebeld. Als uw ex zijn eigen telefoon gebruikt dan valt uit dit overzicht ook het een en ander vast te stellen.
Die SMS-jes zouden fijn kunnen zijn om uw aangifte te ondersteunen.
Indien er sprake is van een vuurwapen dat u ook echt gezien heeft dan zou u ook daarvan een M-melding (meld misdaad anoniem) kunnen doen maar ook gewoon bij uw aangifte terzake de stalking melding kunnen maken.
Stay safe out there.
Gast TS
Infopolitie Gast

SWAT schreef:U kunt ook een overzicht aanvragen bij uw (telefoon)provider over wie u allemaal en wanneer heeft gebeld. Als uw ex zijn eigen telefoon gebruikt dan valt uit dit overzicht ook het een en ander vast te stellen.
Die SMS-jes zouden fijn kunnen zijn om uw aangifte te ondersteunen.
Indien er sprake is van een vuurwapen dat u ook echt gezien heeft dan zou u ook daarvan een M-melding (meld misdaad anoniem) kunnen doen maar ook gewoon bij uw aangifte terzake de stalking melding kunnen maken.
Hartelijk dank voor deze info ik heb ook al gekeken op centraal meldpunt voor stalking ik heb sinds lange tijd weer een beetje moed gekregen dank u wel groetjes S
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:

Succes met de bestrijding van dit ongedierte.
Stay safe out there.
Gesloten