schadeauto

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Tanja TS
Infopolitie Gast

schadeauto

Ongelezen bericht door Tanja »

Wij gaan over een week op vakantie met een schade auto ( alleen blikschade door vandalisme, auto is met een lodenpijp bewerkt) die we een paar maanden geleden gekocht hebben, technisch prima in staat.Nou is mijn vraag of we van de politie een schriftelijke bevestiging kunnen krijgen dat de schade in nederland is opgelopen.Na nadere informatie bij kroatische ambassade bestaat grote kans dat we problemen bij de grensovergang krijgen.Dit in verband met misbruik van de verzekeringen in kroatie ( schade melden alsof het daar is gebeurd). Ik hoop dat u mij kunt helpen!
mvg. Tanja
mwb TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door mwb »

Nee.

Uw auto is (als het goed is) verzekerd.
Mogelijk dat uw verzekeringsmaatschappij een dergelijke verklaring af wil geven.
Bovendien blijkt nergens uit dat de schade in Nederland is opgelopen. U zegt dat, en het zal ook wel zo wezen, maar dat weet de politie uiteraard niet.

Tip: Neem een foto mee waarop staan: een plek ergens niet in Kroatie (bv het bebouwde kom bord van uw woonplaats), uw auto en de datum.
Daaruit blijkt dan de de schade al op die dag en buiten Kroatie aanwezig was.
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Indien de schade is ontstaan door een loden pjp, neem ik aan dat u daar aangifte van hebt gedaan. Als het goed is heeft u daar een bewijs van aangifte van gekregen. Mogelijk kunt u die meenemen op vakantie.
Gesloten