cultuurspanningen
Moderator: Moderatorteam
-
tracy TS
- Infopolitie Gast
cultuurspanningen
Wat vinden jullie van de cultuurspanningen in onze samenleving.
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Re: cultuurspanningen
Tracy,tracy schreef:Wat vinden jullie van de cultuurspanningen in onze samenleving.
Sinds ik mij cursus intercultureel communiceren en onderhandelen heb gehad ervaar ik geen enkel vorm van spanning meer.
Of het daardoor ooit goed zal komen tussen de Zeeuwen en Friezen weet ik echter niet, maar tussen Noord-Hollanders en Limburgers botert het ook wel eens niet.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
Re: cultuurspanningen
Ik denk dat Tracy meer doelt op de cultuurverschillen met moslims. Maar dat is slechts een gokje...ThunderSTreak schreef:tracy schreef:Wat vinden jullie van de cultuurspanningen in onze samenleving.
Of het daardoor ooit goed zal komen tussen de Zeeuwen en Friezen weet ik echter niet, maar tussen Noord-Hollanders en Limburgers botert het ook wel eens niet.
Hahahahaha, dat klopt, verstand komt met de jaren.....Ik nodig tracy dan ook graag uit over een paar jaar nog eens te proberen.......
:D:D
Laatst gewijzigd door Frans op 12 jun 2005, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zit niet te wachten op een registratie door Tracy.
Ten eerste omdat ik niet zit te wachten op iemand die door de manier van vraagstellen de sfeer binnen het forum probeert te verzieken en
Ten tweede omdat ik niet zit te wachten op onzintopics van mensen die bij voorbaat al een verkeerd beeld hebben van de politie en op geen enkele manier wil hebben dat hij/zij op andere gedachten wordt gebracht en
Ten derde wil ik best in discussie gaan met anderen, maar dan verwacht ik wel dat die ander zich eerst eens beter in de materie verdiept in plaats van het gewauwel van anderen klakkeloos over te nemen.
Ten eerste omdat ik niet zit te wachten op iemand die door de manier van vraagstellen de sfeer binnen het forum probeert te verzieken en
Ten tweede omdat ik niet zit te wachten op onzintopics van mensen die bij voorbaat al een verkeerd beeld hebben van de politie en op geen enkele manier wil hebben dat hij/zij op andere gedachten wordt gebracht en
Ten derde wil ik best in discussie gaan met anderen, maar dan verwacht ik wel dat die ander zich eerst eens beter in de materie verdiept in plaats van het gewauwel van anderen klakkeloos over te nemen.
Laatst gewijzigd door thijeleo op 12 jun 2005, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Dat is nu wat ze noemen een gezamelijk referentiekader leo......thijeleo schreef:Ik zit niet te wchten op een registratie door Tracy.