Hallo,
Ik heb problemen met mijn bovenburen, al 1,5 jaar lang heb ik last van muziek, alcoholmisbruik, geschreeuw, vechten, wietlucht in de portiek enz. Recentelijk zit er een nieuw Pools koppel in en dat vindt het leuk om te schreeuwen, te smijten en te vechten.
Op een avond toen ik en mijn vrouw weer stijf zaten van de spanning door de vechtersbazen boven ons, ben ik naar boven gegaan, dit resulteerde helaas in een knokpartij binnen die woning en daar heeft de Pool aangifte voor gedaan. Ik ben gearresteerd voor de eerste keer in mijn leven en heb de avond in de cel moeten spenderen. Daarna ben ik mijn baan kwijtgeraakt(bij de politie) en loop ik ook nog eens overspannen in de ziektewet Oxazepam weg te kanen omdat ik geregeld pijn in mijn borst heb van de ellende.
Ik wil samen met mijn vrouw naar Canada toe en ik kan geen werkvergunning krijgen als ik een strafblad heb...
kan die Pool deze aangifte nog intrekken als ik gearresteerd ben geweest?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Kan deze aangifte ingetrokken worden?
Moderator: Moderatorteam
-
mashi TS
- Infopolitie Gast
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
Re: Kan deze aangifte ingetrokken worden?
Totdat de rechter bepaalt dat je schuldig bent, staat dit ook niet op de je strafblad. Je bent tenslotte slechts verdachte. Zou je toch moeten weten als je bij de politie hebt gewerktPanzerknacker schreef:Hallo,
Ik heb problemen met mijn bovenburen, al 1,5 jaar lang heb ik last van muziek, alcoholmisbruik, geschreeuw, vechten, wietlucht in de portiek enz. Recentelijk zit er een nieuw Pools koppel in en dat vindt het leuk om te schreeuwen, te smijten en te vechten.
Op een avond toen ik en mijn vrouw weer stijf zaten van de spanning door de vechtersbazen boven ons, ben ik naar boven gegaan, dit resulteerde helaas in een knokpartij binnen die woning en daar heeft de Pool aangifte voor gedaan. Ik ben gearresteerd voor de eerste keer in mijn leven en heb de avond in de cel moeten spenderen. Daarna ben ik mijn baan kwijtgeraakt(bij de politie) en loop ik ook nog eens overspannen in de ziektewet Oxazepam weg te kanen omdat ik geregeld pijn in mijn borst heb van de ellende.
Ik wil samen met mijn vrouw naar Canada toe en ik kan geen werkvergunning krijgen als ik een strafblad heb...
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Re: Kan deze aangifte ingetrokken worden?
Ik werkte daar niet als agent.Thijs schreef:Totdat de rechter bepaalt dat je schuldig bent, staat dit ook niet op de je strafblad. Je bent tenslotte slechts verdachte. Zou je toch moeten weten als je bij de politie hebt gewerktPanzerknacker schreef:Hallo,
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
mashi TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS