inspecteur
Moderator: Moderatorteam
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
Re: inspecteur
Is een goeie vraag. Ik vraag het me ook wel eens af.Anne schreef:wat doet een inspecteur bij de politie?
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
Over het algemeen zijn bij ons de meeste inspecteurs ploegchef. En die houden zich niet bezig met de leiding van het bureau maar van een ploeg. Er zijn natuurlijk wel inspecteurs die een meer beleidsmatige functie hebben zoals bij ons de wijkteamchefs.
Maar bij ons zijn inspecteurs voornamelijk ploegchef.
groetjes Kale
Maar bij ons zijn inspecteurs voornamelijk ploegchef.
groetjes Kale
-
Doggieman TS
- Infopolitie Gast
Sluit me hier helemaal bij aan. Volgens mij is het tevreden houden van de hogere legerleiding, vaak ten koste van het klootjesvolk (werkvloer)gvdbor schreef:Is een goeie vraag. Ik vraag het me ook wel eens af.Anne schreef:wat doet een inspecteur bij de politie?
Doggieman
-
andre TS
- Infopolitie Gast
Er is in ieder geval één iemand op dit forum aanwezig die hier een zinnig antwoord op kan geven. Maar de vraag is of hij/zij dat wel wil verklappenDoggieman schreef:Sluit me hier helemaal bij aan. Volgens mij is het tevreden houden van de hogere legerleiding, vaak ten koste van het klootjesvolk (werkvloer)gvdbor schreef:Is een goeie vraag. Ik vraag het me ook wel eens af.Anne schreef:wat doet een inspecteur bij de politie?
Doggieman
-
TheLightEd TS
- Infopolitie Gast
-
Martin TS
- Infopolitie Gast
De meeste inspecteus zijn begonnen als agent, dus weten prima hoe het er op de werkvloer aan toe gaat. Inspecteur is de rang, de taak die hij heeft kan sterk uiteenlopen van functionaris voor de gegevensbescherming tot ploegchef, van beleidsadviseur tot medewerker bijzondere wetten. daatnaast zijn ze vaak hulpofficier van jutitie en Officier van Dienst.
-
Esmeralda TS
- Infopolitie Gast
Dan blijft er nog 10% over voor koffie, lunchen en toiletbezoek. Tja.... erg druk zo'n baantje! Ha ha!TheLightEd schreef:Vergaderen met burgemeester
Vergaderen met anderen
De uren accorderen van zijn ploeg
Mails beantwoorden
Af en toe een uitzetting
Voorgeleidingen
Ik denk dat dit 90% van de tijd al vult
-
TheLightEd TS
- Infopolitie Gast
-
Esmeralda TS
- Infopolitie Gast
Da's waar! Mijn vader heeft 25 jaar in de dienst gezeten, de laatste jaren als inspecteur. Nu mag hij vervroegd van zijn vrije tijd genieten, dat komt natuurlijk door al dat gezeur (maar hij werd er dan ook wel voor betaald, je hebt helemaal gelijk Light Ed!)TheLightEd schreef:Vergeet niet dat we ze ook nog eens zo vaak mogelijk aan de kop loop te zeuren, daar krijgen ze nu eenmaal voor betaald.
-
Martin TS
- Infopolitie Gast
Ik ben nu 35 jaar in dienst, maar mag niet meer vervroegd van mijn vrije tijd genieten, dus ik moet nog jaren dat gezeur aanhorenEsmeralda schreef:Da's waar! Mijn vader heeft 25 jaar in de dienst gezeten, de laatste jaren als inspecteur. Nu mag hij vervroegd van zijn vrije tijd genieten, dat komt natuurlijk door al dat gezeur (maar hij werd er dan ook wel voor betaald, je hebt helemaal gelijk Light Ed!)
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
modereren op een politieforum?Anne schreef:wat doet een inspecteur bij de politie?
Opm. thijeleo
Je bedoelt een forum over de politie. Klein nuanceverschil qua typen, maar wel een groot verschil met "politieforum".