Hallo,
onlangs heb ik een mooie mountain bike gekocht, maar de officiele mountain bike paden liggen op best een afstand fietsen. Daarom is mijn vraag of ik ook op de 'onverharde paden' in het bos mag rijden. Dit zijn dus de paden waarop ook gewandeld mag worden.
Alvast bedankt voor de informatie.
mountainbiken op onverharde paden in het bos
Moderator: Moderatorteam
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
Re: mountain biken op onverharde paden in het bos
Als je het bos betreedt staat daar altijd een bordje met de geldende regels. Kijk daar anders even opAnonymous schreef:Hallo,
onlangs heb ik een mooie mountain bike gekocht, maar de officiele mountain bike paden liggen op best een afstand fietsen. Daarom is mijn vraag of ik ook op de 'onverharde paden' in het bos mag rijden. Dit zijn dus de paden waarop ook gewandeld mag worden.
Alvast bedankt voor de informatie.
-
Roberto TS
- Infopolitie Gast
-
DaV TS
- Infopolitie Gast
Swat volgens mij haal je iets door elkaar
Om op de vraag terug te komen volgens mij is dit per gemeente verschillend en zoals al gezegd staat er een groen bord met de regels.
Dit zijn dus de paden waarop ook gewandeld mag worden.
Er zijn namelijk ook onverharde paden waarop gewoon gefietst en gewandeld mag worden.Een wandelpad in het bos is geen fietspad en ook geen rijbaan
Om op de vraag terug te komen volgens mij is dit per gemeente verschillend en zoals al gezegd staat er een groen bord met de regels.
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Dan dient er aangegeven te worden of er gefietst mag worden. Immers zonder nadere aanduiding is een pad geen fietspad of rijbaan.DaV schreef:Swat volgens mij haal je iets door elkaar
Dit zijn dus de paden waarop ook gewandeld mag worden.Een wandelpad in het bos is geen fietspad en ook geen rijbaan