parkeren motor
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
parkeren motor
Nu rijd ik zelf motor en probeer de betalende automobilist genoeg ruimte voor zijn parkeerplek te geven. Hierom parkeer ik mijn motor " netjes" op het trottoir. Zelf woon ik in Breda en heb hier nooit problemen mee gehad. Het wordt hier namelijk gedoogd. Nu kan ik me voorstellen dat in de grote steden (doet me pijn om te zeggen dat Breda een dorp is
) hier toch problemen door kunnen ontstaan. Als ik in bijvoorbeeld A'dam mijn motor op een niet daartoe bestemde plaats parkeer waar ik betaald zou moeten parkeren op de wel daartoe bestemde plaatsen, kan ik dan toch een boete krijgen? Ik kan immers geen parkeerkaartje plaatsen of moet em vastplakken:? Of is dit hetzelfde probleem als ik met mijn motor met zijspan toch een parkeerschijf moet plaatsen en dus maar moet hopen dat ie niet gejat wordt?! Alvast bedankt...

-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
Wettelijk mag het niet..........
Maar ik rij bijna dagelijks en de motoren die op het trottoir geparkeerd staan zijn niet te tellen.
Ik denk dan ook dat als er één een boete krijgt, je ze allemaal een boete moet gaan geven.
Je moet hem natuurlijk ook wel zo parkeren dat er zo min mogelijk overlast ontstaat.
En ik meen dat ik ook weleens een stukje van de gemeente heb gelezen over het parkeren en gedogen.
Maar ik rij bijna dagelijks en de motoren die op het trottoir geparkeerd staan zijn niet te tellen.
Ik denk dan ook dat als er één een boete krijgt, je ze allemaal een boete moet gaan geven.
Je moet hem natuurlijk ook wel zo parkeren dat er zo min mogelijk overlast ontstaat.
En ik meen dat ik ook weleens een stukje van de gemeente heb gelezen over het parkeren en gedogen.
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
Ook ik krijg de indruk dat een motor alleen is op mee te rijden.
Parkeren schijn je nergens te mogen, al wordt het wel op veel plaatsen gedoogd.
Wellicht dat de diverse gemeentes in de dorpen en steden nog parkeerplaatsen voor motoren moeten maken.
Op het trottoir lijkt het mij zo wie zo fout, je bent daar namelijk rijdend/duwend gekomen en dat mag al niet... De stoep is geen parkeerplaats.
Wellicht dat ze hier en daar in den lande ruimte voor je hebben in een parkeergarage.
Parkeren schijn je nergens te mogen, al wordt het wel op veel plaatsen gedoogd.
Wellicht dat de diverse gemeentes in de dorpen en steden nog parkeerplaatsen voor motoren moeten maken.
Op het trottoir lijkt het mij zo wie zo fout, je bent daar namelijk rijdend/duwend gekomen en dat mag al niet... De stoep is geen parkeerplaats.
Wellicht dat ze hier en daar in den lande ruimte voor je hebben in een parkeergarage.
-
- Infopolitie Gast