veiligheidsprocessen interne organisatie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Roy van Dieten
Infopolitie Gast

veiligheidsprocessen interne organisatie

Ongelezen bericht door Roy van Dieten »

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben Integrale Veiligheid student aan de AVANS hogeschool te 's-Hertogenbosch. Momenteel ben ik bezig met een project over de interne organisatie bij politie Brabant-noord.

Nu ben ik aangekomen bij de deelvraag: welke vormen van veiligheid zijn beleidsmatig ingebed en hoe wordt dit beleid geoperationaliseerd?Dit is een moeilijke vraag, waarover ik nergens op internet iets terug kan vinden. Daarom zou ik graag de volgende vragen aan u willen stellen:
- Welke vormen van veiligheid komt een agent tegen op de werkvloer?
- Wat voor rol speelt de ARBO regelgeving binnen de politie organisatie?
- Hoe wordt veiligheid omgezet in een ingepland/routinematig beleid?
- Wat betekent deze regelgeving binnen de politie organisatie?
Welke rol spelen veiligheidsvoorschriften voor de politie organisatie?

Ik wil u nogmaals duidelijk maken dat deze info nergens op internet te vinden is. Regio Brabant-Noord heeft op zowel op een email, als op een brief van twee weken geleden, nog niet gereageerd. U bent onze 'laatste hoop' op antwoord. Alvast bedankt voor de moeite, ook als u ons niet kunt helpen.

Groeten,

Roy van Dieten
Elles
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Elles »

Hoi Roy,

Dat zijn een hoop vragen waarop zeer uitgebreid geantwoord kan worden.

Ik zal proberen er 1 een beetje te beantwoorden, namelijk die over de ARBOwetgeving.

Zoals iedere bedrijfstak heeft ook de politie met arbowetgeving te maken. Varierend van de inrichting van katoorruimtes tot de ontmanteling van een hennepkwekerij, overal zijn richtlijnen voor.

Wellicht kun je je vragen nog wat specifieker maken?

Groetjes elles
gvdbor
In Memoriam
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

Probeer het anders eens bij de politiebonden,

Politievakbond ACP - De grootste politievakbond van Nederland

Politievakbond ACP, dé politievakbond voor de belangen van iedere politiecollega en een veilig en gezond politievak.
bijvoorbeeld.

Over ARBO valt verder nog te zeggen dat onze werkuren helemaal gekoppeld zijn aan de Arbowetgeving. Dit conflicteert nogal eens. Onlangs is daar nog een en ander over te doen geweest.
Martin
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Martin »

Beste Roy,

Je vragen zijn niet "" eventjes"" te beantwoorden. Ik denk dat je beter een korps kunt aanschrijven en wat mensen intervieuwen. Dat zal een beter beeld geven dan hier enkele vragen stellen. Daarnaast zullen we een aantal veiligheidszaken niet "" op straat"" gooien door ze hier te beantwoorden.
Succes
Martin
Gesloten