Hoi
ik wil iets verkopen via internet maar degene die het van mij wilde kopen bood steeds later en nu loopt hij te dreigen dat hij langs komt en weet ik veel wat hij wilt doen. Hij weet mijn adres niet omdat ik hem dat niet heb gegeven. Schijnbaar kan hij er serieus achter komen. hij weet self al welk modem dat ik gebruik. Wat kan ik daar aan doen ? Kan ik ergens aangifte doen dat de politie het natrekt waar hij woont of kan de politie een email sturen dat hij het uit zn hoofd moet laten of iets dergelijks ? ik durf bijna mn huis niet meer uit.
bedreiging via email en internet
Moderator: Moderatorteam
- olle-griese
- Superlid
- Roepnaam: Peter
- Facebook: https://www.facebook.com/olle.griese
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
-
- Infopolitie Gast
Je zou natuurlijk altijd even langs het politiebureau kunnen gaan. Als jij jezelf bedreigd voelt kan je dit laten vastleggen. Hij zegt immers ook dat hij langs zal komen. Het is niet zeker dat dit gebeurt natuurlijk, maar als je bij de politie meldt wat er speelt kan er allert gereageerd worden wanneer jij belt.
Weet niet hoever de bedreigingen gaan, maar als jij je bedreigd voelt is zelfs het doen van aangifte mogelijk.
Bespreek een en ander eens op het bureau en samen met de collega kom je er wel uit.
Succes.....
Weet niet hoever de bedreigingen gaan, maar als jij je bedreigd voelt is zelfs het doen van aangifte mogelijk.
Bespreek een en ander eens op het bureau en samen met de collega kom je er wel uit.
Succes.....

-
- Infopolitie Gast
wat hij van jou weet,modem inetprovider etc
kun je ook zo van hem achterhalen,zijn zat programmas voor.
maar dan weet je nog niet het adres etc
je kan ook de mail uitprinten waar hij je in bedreigd
(als het via hotmail is?kun je het zo instellen dat je ook zijn ip-adres
weet en kun je achterhalen wat zijn provider is etc )
en dan ff na politie gaan
kun je ook zo van hem achterhalen,zijn zat programmas voor.
maar dan weet je nog niet het adres etc

je kan ook de mail uitprinten waar hij je in bedreigd
(als het via hotmail is?kun je het zo instellen dat je ook zijn ip-adres
weet en kun je achterhalen wat zijn provider is etc )
en dan ff na politie gaan