Framenummer opvragen

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Remco Smits
Infopolitie Gast

Framenummer opvragen

Ongelezen bericht door Remco Smits »

Beste mensen,

Ik heb even een vraagje,
Mijn brommer is een week geleden in beslag genomen omdat ik heb gereden zonder verzekering en of certificaat(dom dom dom natuurlijk)
Maar heb inmiddels certificaat gehaald en wil een verzekering afsluiten zodat ik het voertuig op kan hallen(dat mag alleen als je verzekeringspapieren kan laten zien anders gaat het namelijk naar de officier ofzo en dan ben je de brommer voorgoed kwijt plus de boete is hoger vertelden de agenten die me hebben aangehouden!
Maar toen ik aangehouden werd hebben de agenten het framenummer niet opgeschreven omdat het om een Tomos brommer gaat en het framenummer zit onder een kapje dat je dan eerst eraf moet schroeven.
Mijn vraag is als ik een verzekering wil afsluiten moet ik het framenummer wel hebben kan ik naar het bureau gaan waar de brommer staat om het framenummer te checken anders kan ik namelijk die verzekering niet afsluiten en dus de brommer ook niet terug krijgen :(

Groet,

Remco[/b]
rai
Moderator
Moderator
KMAR
Geslacht: Man
Leeftijd: 52

Ongelezen bericht door rai »

In principe moet dit kunnen, maar neem voor het gemak gewoon even contact op met het bureau waar je Tomos staat en leg het verhaal even uit.
Don
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Don »

Bij een gewone Tomos, dus niet de scooter, staat het framenummer op het balhoofd en kan je zo zonder meer lezen als je het stuur naar rechts draait.
T-nus
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door T-nus »

Ik neem aan dat het framenummer daar niet heeft gestaan Don. Remco Smits geeft aan dat dit onder een kapje zit dat eraf geschroefd moet worden... :wink:

Ik denk dat je inderdaad even contact moet opnemen met het betreffende bureau en dan zal het waarschijnlijk geen probleem moeten zijn.
Gesloten