Afgelopen Dinsdag heb ik bij het CCM deel A van de keuring gedaan.
Hierbij heb ik voor alles de maximale score gehaald maar was alleen te langzaam voor het sportparcours. De eis is 3.20 en mijn eind tijd was 3.23.5.
3.5 seconde te langzaam dus. Nu werd mij aangeraden door het CCM om toch even het Korps te bellen om te vragen of er toch nog mogelijkheden zijn. Zijn er hier misschien nog mensen die me tips kunnen geven of wat meer informatie hierover? De Politie is mijn grote droom en om het door 3.5 seconde niet te halen vind ik heel zuur.
3.5 seconde te langzaam bij de sporttest.
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
Wat jammer voor je dat je het net niet hebt gehaald.
Ik heb afgelopen vrijdag de sporttest gedaan en niet afgemaakt.
Ik heb dus het korps (Friesland) gebeld en mij is verteld dat ik het tweede deel gewoon moet doen en als het eindrapport goed is dan wordt mij een herkansing voor de sporttest aangeboden, als ze met me verder willen.
De instructeurs die bij mijn sporttest waren, zeiden dit ook maar dat alleen het korps Utrecht hier van afwijkt, dit korps bepaald na onderdeel A of je ook onderdeel B (rollenspel en het gesprek met de psycholoog) mag doen.
Dus het enige wat ik je als advies kan geven is (zoals je zelf ookal aangeeft) het korps te bellen want zei bepalen uiteindelijk of je een herkansing van de sporttest krijgt.
Misschien is het ook handig om je te registreren want dan heb je ook toegang tot het gedeelte van het forum waar veel informatie is te vinden over de sollicitatieprocedure.
Veel succes en ik hoop dat je uiteindelijk wordt aangenomen.
Bij welk korps heb je gesolliciteerd?
Ik heb afgelopen vrijdag de sporttest gedaan en niet afgemaakt.
Ik heb dus het korps (Friesland) gebeld en mij is verteld dat ik het tweede deel gewoon moet doen en als het eindrapport goed is dan wordt mij een herkansing voor de sporttest aangeboden, als ze met me verder willen.
De instructeurs die bij mijn sporttest waren, zeiden dit ook maar dat alleen het korps Utrecht hier van afwijkt, dit korps bepaald na onderdeel A of je ook onderdeel B (rollenspel en het gesprek met de psycholoog) mag doen.
Dus het enige wat ik je als advies kan geven is (zoals je zelf ookal aangeeft) het korps te bellen want zei bepalen uiteindelijk of je een herkansing van de sporttest krijgt.
Misschien is het ook handig om je te registreren want dan heb je ook toegang tot het gedeelte van het forum waar veel informatie is te vinden over de sollicitatieprocedure.
Veel succes en ik hoop dat je uiteindelijk wordt aangenomen.
Bij welk korps heb je gesolliciteerd?