Morgen psychologische keuring voor politie..
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
Morgen psychologische keuring voor politie..
Enige tips? Hoe moet ik me gedragen? Ben namelijk zeer zenuwachtig 

-
- Infopolitie Gast
Precies hoe je zelf bent Jim.
Ze kijken naar wat voor persoontje je bent en hoe je handelt of zou handelen. In het handelen willen ze een basis zien. Een hoop leer je vanzelf wel op school maar een basis moet je wel bezitten. Ga jezelf geen rol opleggen. Ten eerste prikken ze er toch wel doorheen, en ten tweede het is niet wie je bent. Buiten op straat ben je ook gewoon Jim en niet een rol.
Succes morgen!
Ze kijken naar wat voor persoontje je bent en hoe je handelt of zou handelen. In het handelen willen ze een basis zien. Een hoop leer je vanzelf wel op school maar een basis moet je wel bezitten. Ga jezelf geen rol opleggen. Ten eerste prikken ze er toch wel doorheen, en ten tweede het is niet wie je bent. Buiten op straat ben je ook gewoon Jim en niet een rol.
Succes morgen!
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
Ik kan me mijn psychologische test voor de douane 25 jaar geleden nog herrinderen.
Net als mijn voorgangers al zeggen, blijf jezelf.
Je er op voorbereiden lukt je toch niet want achteraf zul je zeggen "hoe halen ze het in hun hoofd om zulke vragen te stellen, wat hebben ze daar nu aan" maar als je er 10 keer over nadenkt zul je zeggen "ja natuurlijk, nu snap ik hun"
Het gaat vooral om jou als persoon en minder om je kennis (mijn ervaring)
mvg, peter
Net als mijn voorgangers al zeggen, blijf jezelf.
Je er op voorbereiden lukt je toch niet want achteraf zul je zeggen "hoe halen ze het in hun hoofd om zulke vragen te stellen, wat hebben ze daar nu aan" maar als je er 10 keer over nadenkt zul je zeggen "ja natuurlijk, nu snap ik hun"
Het gaat vooral om jou als persoon en minder om je kennis (mijn ervaring)
mvg, peter