Goedenavond, İk ben in 1983 geboren in NL-... Tot 1988 bleef ik in NL, 1989 zıjn wıj,ik,me moeder en me zussen terug gekomen naar TR. En mijn heeft ons verwıjderd vıa de stadsdeel. Maar ik wil wat weten ik krijg elk jaar een nieuw PWZ kaart(mijn vader woont in NL en me broer), als ık zo een kaart heb heb ık dan ook toegang om naar Nederland terug te keren. Ik wou ın Turkije studeren,maar dat is mij niet gelukd. Want ben niet geslaagd voor mijn exames. İk wil van u weten of ik nog toegang kan maken om naar NL te komen.ık zal op uw antwoord wachten. alvast bedankt voor u meedeling. ik hoop dat u mij kan helpen.
duyguerdogmus (at) hotmail (dot) com is mijn email adres u kunt u antwoord naar dit mail sturen.
opm ..::Frans::.. : Email-adres gewijzigd voor zoekmachines
heb ik nog recht om naar nederland te komen in de t
Moderator: Moderatorteam
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 64
Re: heb ik nog recht om naar nederland te komen in de t
Als u niet (mede) de Nederlandse nationaliteit hebt dan heeft u geen automatisch recht op permanent verblijf in Nederland. Wel als toerist maar meer ook niet.?geheim schreef:Goedenavond, İk ben in 1983 geboren in NL-... Tot 1988 bleef ik in NL, 1989 zıjn wıj,ik,me moeder en me zussen terug gekomen naar TR. En mijn heeft ons verwıjderd vıa de stadsdeel. Maar ik wil wat weten ik krijg elk jaar een nieuw PWZ kaart(mijn vader woont in NL en me broer), als ık zo een kaart heb heb ık dan ook toegang om naar Nederland terug te keren. Ik wou ın Turkije studeren,maar dat is mij niet gelukd. Want ben niet geslaagd voor mijn exames. İk wil van u weten of ik nog toegang kan maken om naar NL te komen.ık zal op uw antwoord wachten. alvast bedankt voor u meedeling. ik hoop dat u mij kan helpen.
duyguerdogmus (at) hotmail (dot) com is mijn email adres u kunt u antwoord naar dit mail sturen.
opm ..::Frans::.. : Email-adres gewijzigd voor zoekmachines
-
- Infopolitie Gast
Tuurlijk heeft u het recht om naar Nederland te komen, maar u dient zich wel aan de vrije termijnen cq de visumplicht van de Vreemdelingenwet te houden.
Vrije termijn= de termijn dat de vreemdeling zich vrij in NL op mag houden zonder enige vorm van toezicht.
Daarbij bent u waarschijnlijk visumplichtig dus zult u een visum moeten aanvragen, waaraan al een termijn wordt gesteld.
U kunt het beste contact opnemen bij het Nederlandse consulaat in Turkije over u mogelijkheden.
MVG Freek
MVG Freek
Vrije termijn= de termijn dat de vreemdeling zich vrij in NL op mag houden zonder enige vorm van toezicht.
Daarbij bent u waarschijnlijk visumplichtig dus zult u een visum moeten aanvragen, waaraan al een termijn wordt gesteld.
U kunt het beste contact opnemen bij het Nederlandse consulaat in Turkije over u mogelijkheden.
MVG Freek

MVG Freek