loverboy

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Burger
Infopolitie Gast

loverboy

Ongelezen bericht door Burger »

Een goede vriendin van mij werd al tijden geslagen en mishandeld door haar turkse vriend en deze week ben ik erachter gekomen ( via haar beste vriendin ) dat hij haar zover heeft gekregen dat ze tegen haar zin in moet werken als prostitue. Ze is doodsbang van hem en durft geen aangifte te doen. Bang voor hem maar ook voor zijn familie en vrienden als ze wel aangifte zou doen. Ik zelf woon op 50 kilometer afstand en heb verschillende keren aangeboden om bij mij onder te duiken en op den duur hier een nieuw leven te beginnen en ook dat durft ze niet. Nu ik te horen heb gekregen dat ze ook gedwongen sex moet hebben voor geld vraag ik me af wat mijn mogelijkheden zijn om haar te kunnen helpen zonder dat ze gevaar loopt.
keymat
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door keymat »

Ik zou een agent in kennis stellen. U zal verder nog wel meer antwoorden krijgen.

Wacht deze af!
Mo
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mo »

De afdeling Zeden van uw politiekorps (bel daarvoor het hoofdbureau in uw woonplaats) onmiddelijk in kennis stellen welke uw verhaal met de gepaste zorgvuldigheid zullen behandelen.

Vind u dit een te grote stap ga dan eerst langs bij andere hulporganisaties in deze.

o.a. bij

Voor algemene informatie over prostitutie kunt u terecht bij het Prostitutie Informatie Centrum, pic@pic-amsterdam.nl

Het PIC is opgezet door dame welke in de prostitutie heeft gezeten en nu een organisatie heeft opgezet m.b.t. informatie en een zeer groot officieel netwerk.

Verder kunt u ook informatie vinde over hulpverlening op gebied van problemen bij loverboys (dus ook voor vrienden en familie van het slachtoffer) op

Prostitutie in Nederland

Alles over Prostitutie in Nederland. Werk jij in de prostitutie? Dan vind je op deze website alle informatie die je nodig hebt om veilig te werken, zoals info over gratis soa-onderzoek en gratis hepatitis B vaccinatie.
.
Laatst gewijzigd door Mo op 12 feb 2005, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
keymat
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door keymat »

http://www.lover-boy.nl/weesalert/index.htm

Aan deze site zal u waarschijnlijk wel wat hebben.
Gesloten