De eigenaar ging achter kijken naar het pakje maar kwam terug met de mededeling dat het pakje er niet was / het zou retour gezonden zijn/ etc.
Ik opperde dat ik toch echt het ophaalbericht bezat, en dat ik 3 weken na dato mijn pakje kon ophalen, en als het er niet lag ik straks wel een rekening zou krijgen voor iets wat ik niet had ontvangen.
De eigenaar van deze winkel werd toen behorlijk geprikkelt en zei; als je me dan niet geloofd ga je zelf maar kijken..en ik lief achter hem aan, niet begrijpend waarom hij nou zo boos deed en dat zei ik hem ook.
We stonden toen voor een rek met pakjes en hij zei; nou, kijk zelf maar, en op hetzelfde moment ziet hij een pakket wat dus de mijne bleek, deze duwde hij in mijn armen en duwde me letterlijk die ruimte uit met de woorden; en nu wegwezen!!.
Ik zei hem van mij af te blijven en noemde hem zeer agressief en dat dit de reden was vor mij om er nooit te komen in die winkel.
Deze man zit amper 1 jaar in die zaak en het was mij al opgevallen dat hij snel agressief gedrag vertoont.
Mijn punt was nu; kan ik hierover aangifte doen bij de politie en ik stelde deze vraag oa op het politie prikbord waar ik later gewoon werd uitgelachen door dus mensen die het beroep agent hebben!!, ik voel me hierdoor zeer gekwetst, ik werd totaal niet serieus genomen terwijl ik door de handelswijze van die verkoper helemaal van slag was (huilen), ook dit vermelde ik op het prikbord, maar ik moest me niet aanstellen werd er gezegd

Hoe kan het nu toch zo zijn dat zelfs medewerkers van de politie dit verhaal en mijn beleving hierover zo belachelijk maken?.