buren parkeren mij klem

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

emeswee TS
Infopolitie Gast

vervolg klemparkeren

Ongelezen bericht door emeswee »

het verhaal heeft een vervolg, de buren bellen regelmatig aan om te klagen, ik doe de deur niet meer open, 1x gedaan om te zeggen dat ze met rust moeten laten, sindsdien wordt ik en de kids nagestaard als een van ons buiten is, belt een ander lid van de buren aan en krijg ik te horen dat ik een dom iemand ben omdat ik niet open doe (deurbelcamera), het voelt allemaal erg onveilig.
Ik sta nooit 'goed' met mijn auto (overdag staat mijn auto alleen en later op de dag komt iedereen weer thuis),
Ook slaan ze keihard hun voordeur dicht ongeacht tijdstip, dus midden in de nacht is geen uitzondering. wat kan ik hier aan doen, want het voelt niet aangenaam om hier te wonen. Ze zijn op de hoogte dat dit overlast veroorzaakt, hun voordeur zit naast mijn woonkamer en slaapkamer, maar je hoort het door het hele huis door, ook via buurtbemiddeling dat besproken, alleen ze zeiden dat het pubergedrag, erg jong volwassen gedrag het lastig maakt en ze er niet altijd aan denken.
maar het lijkt alsof het een in hun ogen goed middel is om mij lastig te vallen op een andere manier.
Wat kan ik hier aan doen?
WilH_te_E TS
Infopolitie Gast

Re: buren parkeren mij klem

Ongelezen bericht door WilH_te_E »

Ik heb het hele topic gelezen en ik denk dat je het beste geholpen bent met een verhuizing. De buren hebben het zich nu eenmaal in het hoofd gehaald dat jij een steen des aanstoots bent en ze zullen zeker niet met treiteren en pesten stoppen. Je gelijk krijg je toch niet, dus heb je nog maar één mogelijkheid om een beetje rust te krijgen en dat is verhuizen. De politie blijkt weliswaar actiebereid te zijn, maar zoals ze zelf begrijpelijkerwijs toegeven, ze kunnen niet 24 uur per dag 7 dagen in de week bij jou gaan surveilleren. Ik verwacht niet veel van de gemeente die al heeft getoond totaal geen begrip voor dit soort tirannie te hebben. Misschien kun je echter wel met de gemeente in conclaaf gaan en ze verzoeken jou een woning toe te wijzen zodat jij krijgt waar iedere Nederlandse burger recht op heeft: een ongestoord woongenot zonder intimiderende buren.
Emeswee TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Emeswee »

Ik
Heb daarover nagedacht, maar ik laat me niet wegjagen door de buren. Helaas waren ze alweer aan de voordeur geweest, toen ik niet opendeed zei hij via de cameradeurbel dat hij de politie zou bellen. Hij noemde mij een domme buurvrouw.
Wel de politie gebeld en melding gemaakt van deze gebeurtenis. Zodra ze weer aanbellen dan kon ik weer bellen. Buurtbemiddeling had gebeld voor evaluatie. Zei dat de buren overlast veroorzaken door als er weer wat is te blijven aanbellen. Soms meerdere dagen achtereen. En als ik even buiten was, werd ik weer aangebeld.
Ook gezegd dat ik erg ontevreden was over het gesprek in april. Omdat ik moest vragen hoe ik me aan kon passen en ik ergens anders maar moest parkeren. Achteraf is dat natuurlijk niet ok.
Daarna open gedaan met de mededeling dat ze ons met rust moesten gaan laten.
Ook dat tijdens het gesprek met de buurtbemiddeling die boodschap overgebracht. Die zou nog de buren na mij bellen.
De voordeur van de buren wordt nu extra hard dichtgesmeten. Ook midden in de nacht waardoor iedereen hier wakker wordt.
Melding naar gemeente wordt nog gemaakt.
Ze willen echt dat ik vertrek lijkt het wel, helaas voor ze. Ik val niet buiten de boot in de straat. Kan met iedereen goed overweg. Behalve de buren naast me. Maar die hebben zelf een probleem.
Ze willen niet dat ik hier parkeer omdat ze in totaal 8 auto’s hebben, maar dat is niet mijn probleem. Het is een openbare parkeerplek, waarbij ik ook hier mag staan. Maar ze uiten dat probleem op mij. Maar ik leef mijn eigen leven en niet gecontroleerd door de buren.

Zijn er nog dingen wat ik nog kan doen in plaats van verhuizen?
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Al gedacht aan "de rijdende rechter"? Situaties als deze komen daarin ook regelmatig aan bod.
1
MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door MotoRon »

TS heeft al meer dan een maand niet meer gereageerd, tijd voor het archief.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Gesloten