invalide plek

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief. Hier geen uitgebreide discussies, daarvoor staan andere forumdelen ter beschikking.

Moderator: Moderatorteam

Gast
Infopolitie Gast

invalide plek

Ongelezen bericht door Gast »

goeiedag:
vraag: er staan 2 kentekens op de paal. Mijn vraag is nu als de parkeerplaats door de ene auto
word bezet, waar zet je dan de andere auto neer. Waarschijnlijk iets verder en dat is raar. Je hebt
een invalidenplek, maar kan dan wel lopen. Vreemd, maar daar hebben ze een oplossing voor.
Degene die thuis is zet zijn auto op een gewone parkeerplaats neer en laat de invalidenplaats
vrij. Mijn vraag is dat toe gestaan me, zo ja waarom? Zo houd iemand een plek voor de gewone man/vrouw bezet. Dat is niet fair.

Edit: tekst aangepast vanwege leesbaarheid. Gelieve hoofdletters en punten te gebruiken. Mod Thunderstreak
ThunderSTreak
Moderator
Moderator
Luitenant-kolonel
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 66

Re: invalide plek

Ongelezen bericht door ThunderSTreak »

Het antwoord kan zijn dat er twee invalidenkaarten op kenteken zijn ten behoeve van een persoon. De gemeente kan opheldering geven.
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding
Skipperje
Moderator
Moderator
Agent-BD
Vademecum
Roepnaam: Piet
Geslacht:
Leeftijd: 66

Re: invalide plek

Ongelezen bericht door Skipperje »

In de staatscourant worden verkeersbesluiten bekend gemaakt, waaronder de gehandicaptenplaatsen op kenteken. Zoek even bij de overheid op https://www.officielebekendmakingen.nl/. Voer je straatnaam en woonplaats in en dan kun je zien wat er beslist is.

Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
Plaats reactie