Mijn buurman en wij zijn verplicht om 1 auto op eigen terrein te parkeren en 1 auto op een toegewezen parkeerplaats op het mandelige terrein dat doodlopend is. De buurman parkeert zijn 2e auto op die parkeerplaats.
Nu heeft mijn buurman zijn parkeerplaats op eigen terrein in voortuin veranderd met een hekje ervoor. Zijn 4 kliko' s heeft hij ook op het mandelige terrein gezet. De ruimte voor zijn tuin houdt hij vrij voor zijn uitzicht en hij parkeert zijn auto voor ons perceel midden op de straat waardoor hij mijn indraairuimte voor mijn parkeerplaats hindert en ik niet achteruit kan inparkeren in de middelste langs parkeerplaats. Mijn buurman wil zijn auto niet verplaatsen.
Nu is mijn vraag of dit mag, zowel het midden op straat staan als het hinderen van mijn parkeer indraairuimte en wat ik hieraan moet en kan doen.
Graag advies!
Parkeren midden op doodlopende weg
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Re: Parkeren midden op doodlopende weg
Voor jou zal de situatie volkomen duidelijk zijn, maar voor ons niet. Dan wordt het lastig antwoord te geven. Heb je een linkje naar google-maps, zodat wij zelf even kunnen kijken hoe de situatie er uit ziet, of kun je een overzichtsfoto maken en die hier plaatsen?
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 64
Er wordt gesproken over eigen terrein en een mandelig terrein. Als dat laatste terrein eigendom is van zowel uw buurman als u dan dient u beiden goede afspraken te maken over het gebruik van dit terrein. De politie kan hier niets in betekenen want het is immers eigen terrein. Er zou dan wellicht sprake kunnen zijn van een civiele onrechtmatige daad maar dat zou dan (in het uiterste geval) iets voor de civiele rechter.
Zo niet, dan zien we inderdaad graag een goede foto en beschrijving van de feitelijke situatie.
Zo niet, dan zien we inderdaad graag een goede foto en beschrijving van de feitelijke situatie.
Stay safe out there.
- taxikemperman
- Deskundige
- Roepnaam: Remi
- Geslacht:
- Leeftijd: 60
Koophuizen of huurhuizen?