stalker opgelopen bij wsw bedrijf
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
stalker opgelopen bij wsw bedrijf
ik heb in de periode van 2010 tot 2024 bij een wsw bedrijf gewerkt, en hierbij een stalker opgelopen. de stalker gaat steeds brommen door mijn brievenbus heen, eieren gooien tegen mijn raam. ook worden er bloemen in mijn voortuin neer gezet. wat kan ik hiermee doen? contact opnemen met het wsw bedrijf heeft geen zin.
Re: stalker opgelopen bij wsw bedrijf
Je bent waarschijnlijk niet voor niets op een site over de politie uit gekomen.
Stalking is strafbaar en hiervan kun je aangifte doen.
Stalking is strafbaar en hiervan kun je aangifte doen.
-
- Infopolitie Gast
Stalking is inderdaad strafbaar en u kunt aangifte doen. Geef de politie daarbij zo veel mogelijk informatie.
Het hoeft hier niet per se een heterdaad te betreffen! Ook als de politie uw stalker dan alleen maar wegstuurt, loont het om het te blijven melden. De politie kan dan 'stapelen'.
Aangezien het iemand werkzaam is via de wet sociale werkvoorziening weet u misschien we zijn of haar begeleider is? Het zou ook kunnen helpen die aan te spreken.
Het hoeft hier niet per se een heterdaad te betreffen! Ook als de politie uw stalker dan alleen maar wegstuurt, loont het om het te blijven melden. De politie kan dan 'stapelen'.
Aangezien het iemand werkzaam is via de wet sociale werkvoorziening weet u misschien we zijn of haar begeleider is? Het zou ook kunnen helpen die aan te spreken.
-
- Infopolitie Gast
oke bedankt
naar de leiding gaan heeft geen zin, deze heb ik al benaderd, maar ze nemen mij niet serieus, het brommen door de brievenbus gebeurt vaak laat in de avond, en zelfs in de nacht, ik lig dan de hele nacht doodsbang in mijn bed, durft bijna niet meer naar buiten, woon best afgelegen ook, de bloemen worden in de tuin neer gezet, dit is al 5x nu gedaan. als ik hem er op spreekt, het is een hem, wordt die boos, gaat keihard lopen schreeuwen, wat geeindigd is in eieren naar mijn raam gooien.
naar de leiding gaan heeft geen zin, deze heb ik al benaderd, maar ze nemen mij niet serieus, het brommen door de brievenbus gebeurt vaak laat in de avond, en zelfs in de nacht, ik lig dan de hele nacht doodsbang in mijn bed, durft bijna niet meer naar buiten, woon best afgelegen ook, de bloemen worden in de tuin neer gezet, dit is al 5x nu gedaan. als ik hem er op spreekt, het is een hem, wordt die boos, gaat keihard lopen schreeuwen, wat geeindigd is in eieren naar mijn raam gooien.
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 64
Daarnaast investeren in een deurbel camera. Helpt bij het vastleggen van het gedrag.
Stay safe out there.
- taxikemperman
- Deskundige
- Roepnaam: Remi
- Geslacht:
- Leeftijd: 60
Wat bedoel je met brommen door de brievenbus? Maakt hij dan geluiden door de brievenbus?
Een deurbelcamera of een buitencamera gericht op de deur zou bewijslast leveren
Een deurbelcamera of een buitencamera gericht op de deur zou bewijslast leveren
-
- Infopolitie Gast
Dat is inderdaad een goede oplossing.
Er zijn meerdere aanbieders voor dat soort camera's en dat hoeft helemaal niet veel te kosten.
Zelf heb ik ook ooit last gehad van een stalker en zo'n deurbelcamera heeft geholpen. Als diegene dan aanbelt terwijl je in bed ligt hoef je niet uit bed om hem vast te leggen. Zo kun je bewijs verzamelen en zo'n camera kan ook een afschrikkende werking hebben.
Wat ook afschrikkend kan werken is een raam- of deursticker met een tekst als "Let op: cameratoezicht".
Er zijn meerdere aanbieders voor dat soort camera's en dat hoeft helemaal niet veel te kosten.
Zelf heb ik ook ooit last gehad van een stalker en zo'n deurbelcamera heeft geholpen. Als diegene dan aanbelt terwijl je in bed ligt hoef je niet uit bed om hem vast te leggen. Zo kun je bewijs verzamelen en zo'n camera kan ook een afschrikkende werking hebben.
Wat ook afschrikkend kan werken is een raam- of deursticker met een tekst als "Let op: cameratoezicht".