Intrekken melding bij de politie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Michiel2
Infopolitie Gast

Intrekken melding bij de politie

Ongelezen bericht door Michiel2 »

Ik heb vorig jaar een melding bij de politie gedaan wegens bedreiging door de huidige partner van mijn ex-vrouw bij het wegbrengen van mijn kinderen bij haar thuis.
Mijn ex vrouw en ik zitten nu in een ondersteund communicatie proces om weer on speaking terms te komen ten behoeve van met name de kinderen.
Mijn ex vrouw wil om weer met een schone lei te kunnen beginnen graag dat ik mijn melding bij de politie over de bedreiging van haar partner intrek.
Nu heb ik dat incident volledig achter mij gelaten en denk ik dat het weer op gang krijgen van de communicatie tussen mijn ex en mij belangrijk is om conflicten in de toekomst te voorkomen. Dus ik ben best bereid om deze melding bij de politie in te trekken.
Hoe kan ik deze melding weer intrekken of laten schrappen?

Bij voorbaat dank
MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Roepnaam: Ron
Geslacht: Man
Leeftijd: 66

Re: Intrekken melding bij de politie

Ongelezen bericht door MotoRon »

Als het slechts een melding is geweest die je bij de politie hebt gedaan, dan is dat vastgelegd in het systeem. Een dergelijke melding kun je niet laten verwijderen of intrekken. Wel zou je de melding kunnen laten aanvullen dat jullie bezig zijn om (met ondersteuning) de relatie te verbeteren.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Michiel2
Infopolitie Gast

Re: Intrekken melding bij de politie

Ongelezen bericht door Michiel2 »

Bedankt voor uw antwoord. Ik kan er zo weer verder mee. Bedankt
Gesloten