Mag afval van een verbouwing in de brandgang blijven staan? in dit geval gaat het om een winkelkar van een bouwmarkt met daarop afval van tegels , lijm en nog wat meer.
Verder staan naast de kar ook resten van o.a. tegels en lege of half lege zakken. Het staat er nu al meer dan 4 weken en ik heb foto's van de laatste 3 weken. Ook andere mensen gaan nu afval in de brandgang plaatsen. Dit staat er nu ook al meer dan 2 weken en daar heb ik ook foto's van. Ik wil dit niet zelf oplossen door te gaan vragen om problemen met deze achterburen te voorkomen.
Afval in brandgang
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Afval in brandgang
Binnengekomen via de mail:
-
- Stamgast
- Roepnaam: Mitchel
- Geslacht:
- Leeftijd: 38
Re: Afval in brandgang
Of het nou wel of niet mag, je moet ze alsnog gaan aanspreken. Dat gaat beter door vriendelijk en respectvol in gesprek te gaan en te vertellen dat je er last vant hebt, dan door met een wetboek in de hand belerend gaan vingerwijzen.
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Wat is er mis mee om even een praatje te maken met die buren? Als jij ook gebruik moet maken van de brandgang, en ik neem aan dat dat zo is, dan kun je toch aangeven wat het probleem is en daar op een normale manier een gesprek over aangaan zonder dat er meteen onenigheid ontstaat?
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 63
Mocht een gesprek er toch niet inzitten dan moet je bij de gemeente zijn en niet bij de politie.
Stay safe out there.