Parkeren bedrijfsbussen.
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
Parkeren bedrijfsbussen.
Hallo, ik heb een vraag, wij hebben een buurman met drie bedrijfsbussen, hij gebruikt er maar één, de andere staan dus 24/7 bij de buren voor de deur en veroorzaken ook best verkeershinder omdat tegenliggend verkeer hier laat gezien de hoek om komen en dan niet kunnen invoegen om tegenliggers te laten passeren, nu is mijn vraag mag dit? Ik hoop op een reactie.
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 63
Re: Parkeren bedrijfsbussen.
Het is niet verboden om meer dan 1 auto te hebben en er is ook geen regel die verbied om meer dan 1 auto geparkeerd te hebben staan. Voorts is er geen gebruik plicht .
Dus als de auto's netjes volgens de regels geparkeerd staan is er niets verboden aan.
Soms bepaalt een gemeente dat bedrijfsauto's met een bepaalde lengte en /of hoogte niet mogen parkeren op aangewezen weggedeelten. U zult moeten kijken in de lokale plaatselijke verordening of dit het geval is.
Dus als de auto's netjes volgens de regels geparkeerd staan is er niets verboden aan.
Soms bepaalt een gemeente dat bedrijfsauto's met een bepaalde lengte en /of hoogte niet mogen parkeren op aangewezen weggedeelten. U zult moeten kijken in de lokale plaatselijke verordening of dit het geval is.
Stay safe out there.
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Re: Parkeren bedrijfsbussen.
Wordt het uitzicht van de buren ook belemmerd? Als je even verteld in welke gemeente dit speelt, kunnen we wel even kijken of er een verbod wat Swat bedoeld in de gemeente bestaat.