Afgelopen week heb ik na tien rondjes gereden te hebben mijn auto even geparkeerd op een gehandicaptenparkeerplaats. Gevarenlichten stonden aan. Ik moest even iets ophalen, maar moest daar even wachten.
Vanuit binnen heb ik mijn auto constant in zicht gehad. Op een gegeven moment reed er een politieauto langs, remde even af en reed weer door. Heeft niet stilgestaan.
Hoe groot is de kans dat ik een bekeuring krijg?
Krijg ik een boete? (invalidenparkeerplaats)
Moderator: Moderatorteam
- zijlvaart67
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 57
Re: Krijg ik een boete?
Niet..
Ze hebben namelijk niet gecheckt of er een invalidenparkeerkaart zichtbaar achter de voorruit lag..
U heeft geluk gehad, scheelt toch €370,-
Of toch geen geluk; als er wel een bekeuring is uitgeschreven, hoe toont u dan aan dat u daar evt wel rechtmatig stond?
Ze hebben namelijk niet gecheckt of er een invalidenparkeerkaart zichtbaar achter de voorruit lag..
U heeft geluk gehad, scheelt toch €370,-
Of toch geen geluk; als er wel een bekeuring is uitgeschreven, hoe toont u dan aan dat u daar evt wel rechtmatig stond?
'Er zal altijd gekozen moeten worden tussen vrede en rechtvaardigheid..'
-
- Infopolitie Gast
Re: Krijg ik een boete?
Dat gaat me niet lukken. Ik weet namelijk heel goed dat ik daar niet mocht staan, maar zag even geen andere oplossing. Slecht excuus, ik weet het. Maar soms neem je een gokje.
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Re: Krijg ik een boete? (invalidenparkeerplaats)
Je zult geduldig af moeten wachten of je bericht krijgt van het CJIB. Alleen de agent die voorbij gereden kwam kan bevestigen of uitsluiten of er een bekeuring uitgeschreven is.