Onderzoek naar mij na achtervolging
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
Onderzoek naar mij na achtervolging
Hoi allemaal ik heb een vraag
Ik heb na een achtervolging op mijn scooter die is opgevoerd (ben ze kwijtgeraakt alleen ze hebben mijn kenteken) een brief naar huis gekregen waarin staat dat ik voor een bepaalde datum moet reageren is er iemand die hier ervaring mee heeft en weer wat ik het beste kan doen
Ik heb na een achtervolging op mijn scooter die is opgevoerd (ben ze kwijtgeraakt alleen ze hebben mijn kenteken) een brief naar huis gekregen waarin staat dat ik voor een bepaalde datum moet reageren is er iemand die hier ervaring mee heeft en weer wat ik het beste kan doen
Re: Onderzoek naar mij na achtervolging
Wat staat er in de brief?
-
- Infopolitie Gast
Ze vragen of ik voor een bepaalde datum wil reageren en dan moet ik aangeven wie op dat moment de bestuurder was
Ik denk dat ik wel weet welke brief je ontvangen hebt. En ja, hier wel ervaring mee aangezien ik er zelf ook meerdere verstuurd hebt. Er zijn echter twee varianten van. Dus net als @jjk zou ik graag wat meer context bij het verhaal hebben.
Hoe dan ook is het voorlopig advies om gewoon gehoor te geven aan de oproep in de brief en jezelf te melden met de waarheid (vooral dat laatste... Erg belangrijk).
Hoe dan ook is het voorlopig advies om gewoon gehoor te geven aan de oproep in de brief en jezelf te melden met de waarheid (vooral dat laatste... Erg belangrijk).
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 63
Als je niet reageert zal de kentekenhouder van de bromfiets de nodige bekeuringen tegemoet kunnen zien.
Stay safe out there.
-
- Infopolitie Gast
Ja maar als ik wel reageer krijg ik toch ook gewoon een boete
- ThunderSTreak
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Mogelijk wel ja , tenzij je een hele goede verklaring hebt waarom je op de vlucht bent geslagen.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
Henk jan schreef: ↑09 nov 2024, 21:25 Ze vragen of ik voor een bepaalde datum wil reageren en dan moet ik aangeven wie op dat moment de bestuurder was
Opmerking van moderator Frans
Hier zitten een groot aantal mensen (waaronder agenten) die allemaal je vraag willen beantwoorden die je écht anoniem kunt stellen. Ik ben de enige die eventueel je IP adres zou kunnen zien en heb daar in het geheel geen interesse in. Als je dus wil dat mensen een volledig antwoord geven op je vraag is het wellicht belangrijk om het volledige verhaal te vertellen. Met een halve vraag krijg je dus ook maar een half antwoord. Als je naar de bakker gaat en vraagt: Dag bakker mag ik van u een half.... dan weet die bakker ook niet precies wat je wil, een half wit, bruin, stokbrood, gesneden, wil je volkoren, tijgerbrood of juist niet. Simpel voorbeeld maar wel treffend.Re: Onderzoek naar mij na achtervolging
Ligt net aan welke brief je gehad hebt. Het kan je er namelijk ook een boete extra opleveren. Maar we wachten nog steeds op meer verduidelijking van jou. Wat staat er in de brief? Waar hebben we het over?Henk jan schreef: ↑10 nov 2024, 11:28 Ja maar als ik wel reageer krijg ik toch ook gewoon een boete
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 65