Voor mijn eventuele nieuwe job moet ik een VOG aanvragen.
Nu heb ik geen strafbare feiten achter mijn naam staan maar heeft mijn buurman vorig jaar Augustus een melding gemaakt bij de politie omdat hij mijn stem verhef hoorde, mijn dochter en ik hadden een stevige discussie betreft school en haar huiswerk én omdat het erg warm was stonden de ramen open en was het hoorbaar voor mijn buurman die op dat moment achterhuis liep. De politie kwam dus even later aan mijn deur en stelde wat vragen. Hierbij was ook mijn dochter aanwezig voor tekst en uitleg, dat het inderdaad een discussie was én kon de politie ook gelijk zien dat er geen mishandeling plaats heeft gevonden.
Dus verder helemaal niks mee gedaan.
Mijn vraag nu: wel of geen VOG?
Aanvraag VOG
Moderator: Moderatorteam
Re: Aanvraag VOG
U krijgt dan gewoon een VOG. Als u geen strafblad heeft, krijgt u áltijd een VOG. Zie ook: 
Om eventueel geen VOG te krijgen moet u met justitie in aanraking zijn geweest (een strafblad hebben), en zelfs dan moet de reden van die aanraking iets betreffen wat voor uw toekomstige functie relevant is. Ook hangt het er vanaf hoe lang geleden het is geweest. Meer info:

VOG-check
Check mijn kansen op een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) in 1 minuut.Om eventueel geen VOG te krijgen moet u met justitie in aanraking zijn geweest (een strafblad hebben), en zelfs dan moet de reden van die aanraking iets betreffen wat voor uw toekomstige functie relevant is. Ook hangt het er vanaf hoe lang geleden het is geweest. Meer info:
Wanneer krijg ik geen VOG?
Stel ik vraag een VOG aan, wanneer kan ik geen VOG krijgen? Dit is afhankelijk van verschillende punten. Wij leggen het je graag uit, ontdek het hier!Re: Aanvraag VOG
dank je voor deze heldere uitleg. Rest alleen nog mijn vraag; wordt een melding überhaupt meegenomen in het aanvragen van een VOG of gelden hierin alleen justitie beoordelingen?
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 63
Nee, meldingen worden niet meegenomen in een VOG beoordeling omdat meldingen alleen zichtbaar zijn voor de politie en niet voor de instantie die de verstrekking van de VOG beoordeeld.
Stay safe out there.
Duidelijk! Dank voor de reactie.
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Opmerking van moderator MotoRon
Graag gedaan, succes met de eventuele nieuwe job