Kenteken gebonden invalideparkeerplaats
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
Kenteken gebonden invalideparkeerplaats
Heb een kenteken invalideparkeerplaats die verlengd is voor het in en uit laden van mijn rolstoel. Nu parkeerde achter mijn auto een verhuiswagen die mijn auto finaal klemzette en gingen bezig met verhuizen. Hier heb ik over gebeld met handhaving dat ik niet weg kon. Dezezijn te plaatse geweest en hebben het verhuisbedrijf toestemming gegeven om daar de hele dag te parkeren. Ze stonden zeker meer dan een meter op mijn invalideparkeerplaats mag dat. Volgens handhaving moest ik de verhuizers maar vragen als ze de auto weg wilde zetten als ik weg wilde
- Skipperje
- Moderator
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Re: Kenteken gebonden invalideparkeerplaats
Even voor alle duidelijkheid. Wilde u ook weg? Zo nee, dan geef ik de handhaver gelijk, dat is roeien met de riemen die er zijn. Zo ja, dan begrijp ik niet dat de handhaver niet meteen de verhuiswagen even heeft laten verplaatsen zodat u weg kon. Het bevoegde gezag mag ontheffing verlenen van artikel 26 RVV 1990. Dat is de regel die het parkeren op een gehandicaptenparkeerplaats regelt.
Piet
Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
-
- Infopolitie Gast
Ja moest over een uur na het ziekenhuis. Kon de rolstoel niet inladen of voor en achteruit. De handhavers wilde ook niet in overleg toen ik dit vertelde. Het verhuizen was belangrijker vonden ze. Moest een taxi nemen om naar het ziekenhuis te gaan.
Volgens de ambtenaar die de invalideparkeerplaatsen uitgeeft mag niemand anders ook niet met toestemming handhavers in dit vak staan omdat hier voor dit vak een wegsleepregeling van kracht is en deze 24/7 vrij gehouden moet worden ivm gezondheid.
Volgens de ambtenaar die de invalideparkeerplaatsen uitgeeft mag niemand anders ook niet met toestemming handhavers in dit vak staan omdat hier voor dit vak een wegsleepregeling van kracht is en deze 24/7 vrij gehouden moet worden ivm gezondheid.
-
- Infopolitie Gast
Ook was voor het huis van de vrouw die verhuisde 3 parkeerplaatsen beschikbaar van de andere bewoners waaronder zei zelf
- Skipperje
- Moderator
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Als mij overkwam, zoals u het beschrijft, diende ik een klacht in. Hier had de handhaver, in mijn beleving, op moeten treden.
Piet
Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit