Pakketjes
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
Pakketjes
Ik zag op tv dat vermiste pakketjes worden verkocht op het centraal station , er stonden namen op van mensen op die pakketjes,dus het is gekocht en betaald, maar als de post dat verkoopt en de moeite niet neem om dat pakketje niet terug te brengen want het adres staat op het pakketje, en diegene die dat pakketje koop is dat geen heling dan, ik vind het een vreemde situatie l,
- maestro
- Deskundige
- Roepnaam: Mario
- Geslacht:
Re: Pakketjes
Ik denk niet dat de post pakketjes in een winkel verkoopt op het Centraal Station.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
-
- Infopolitie Gast
Ik kon het ook slecht geloven.. maar is toch waar:

Hier kun je zoekgeraakte pakketjes kopen - maar je mag niet weten wat erin zit: ‘Net kerst’
Een postpakket dat niet bezorgd kan worden, waar komt dat eigenlijk terecht? In winkelcentrum Hoog Catharijne waarschijnlijk, waar je deze week pakketjes kunt kopen die zijn kwijtgeraakt. Maar: je mag vooraf absoluut niet weten wat erin zit. ,,Het is net kerst, je voelt je weer even kind als je het pakket openmaakt.”Re: Pakketjes
Jawel hoor. Zie:

Ik denk dat Doortje alleen even het hele artikel mag lezen of de uitzending terug kijken. Als ze dan op let, en dan ook echt GOED oplet. Zijn alle vragen beantwoord en hoeven wij er hier weinig woorden aan vuil te maken.

Onbezorgde pakketjes te koop in Hoog Catharijne, duurzaam of alsnog weggegooid?
Een pakketje kopen zonder dat je weet wat erin zit. Deze week kon het in een pop-up winkel in Hoog Catharijne. Daar werden honderden ongeopende pakjes verkocht waarvan de inhoud onbekend was. Volgens de initiatiefnemers van de winkel is het duurzaam, maar de belangenvereniging voor webwinkels heeft haar twijfels. Zij willen juist dat minder pakketten zoekraken.Ik denk dat Doortje alleen even het hele artikel mag lezen of de uitzending terug kijken. Als ze dan op let, en dan ook echt GOED oplet. Zijn alle vragen beantwoord en hoeven wij er hier weinig woorden aan vuil te maken.
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Ik neem aan dat ze goed oplet, dus dan is dit topic verder voldoende beantwoord.