Bedankt voor uw reactie.
Heftig was het zeker, niet eens zo zeer lichamelijk, maar vooral geestelijk. Ik vind het lastig om mensen te vertrouwen. Ik vertrouwde mijn partner al 8 jaar voor 1000%. Als de enige persoon in mijn leven die ik blind vertrouwde.
Als je dan, op een van de zwakste momenten in je leven, gedwongen wordt tot handelingen die je op dat moment, vanwege je lichamelijke gesteldheid, niet kan of wilt verrichten, doet dat heel veel met je. Helaas lijkt niemand mij te begrijpen hierin, zelfs hier binnen de GGZ.
Dat ik hier binnen de crisisdienst ben opgenomen heeft trouwens niet alleen met dit voorval te maken. Sinds de geboorte van mijn zoontje kon ik niet veel goed doen in de ogen van mijn partner. Ik heb me er op een gegeven moment bij neergelegd. Ik denk dat ik toen dingen ben gaan verdringen. Inmiddels vindt mijn partner mij een psychopaat en heeft hij deze opname geregeld.
Ik weet inmiddels ook niet meer wat ik moet denken en/of voelen.
Uiteindelijk komt het er altijd op neer dat alles mijn schuld is.
Seks na bevalling
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Re: Seks na bevalling
Wij hebben hier in elk geval een luisterend oor geboden zonder de schuld bij de één of de ander te leggen. U heeft de adviezen hier gelezen en meer kunnen wij er niet over zeggen.
Sterkte
Sterkte