Binnenwateren buitenland

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Arie24 TS
Infopolitie Gast

Binnenwateren buitenland

Ongelezen bericht door Arie24 »

Goedendag, ik heb een misschien rare vraag maar ik zou graag willen weten of het ohrid meer in noord Macedonië bij de Europese binnenwateren behoort of niet. De havenmeester in Ohrid zegt dat ik een internationaal verzekering moet hebben en de verzekering zegt dat de huidige de Europese binnenwateren dekt, dus dat moet voldoende zijn volgens hun. Wie heeft er nu gelijk? De havenmeester wil mij geen vignet geven om op het meer te varen en de verzekering wilt de polis niet aanpassen, omdat het in hun ogen voldoet. Ik hoop echt dat u mij hierin verder kunt helpen, want ik zou graag willen varen in mijn vakantie.

Gr. Arjan
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 65

Re: Binnenwateren buitenland

Ongelezen bericht door SWAT »

Helaas geen vraag die de politie voor u kan beantwoorden tenzij een van de forumleden toevallig ook een fervent Europees watersporter is.
Pragmatisch gezien is het echter zo dat u aldaar zonder vignet waarschijnlijk het meer niet op mag en dan heeft u geen keuze als de havenmeester uw huidige verzekering niet accepteert.
U kunt natuurlijk een klacht indienen bij de lokale overheid maar of die klacht voor het einde van uw vakantie is opgepakt is zeer de vraag.

Als u denkt op basis van de informatie van uw verzekering dat de havenmeester u probeert op te lichten moet u zich bij de lokale politie vervoegen.

Fijne vakantie.
Stay safe out there.
MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Re: Binnenwateren buitenland

Ongelezen bericht door MotoRon »

Dit is geen vraag voor de Nederlandse politie. Deze moet u stellen bij de plaatselijke autoriteiten.
:slotje:
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Gesloten