vraag undercover (politieauto).

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Lalapoez
Infopolitie Gast

vraag undercover (politieauto).

Ongelezen bericht door Lalapoez »

Vandaag op de snelweg. Haalde ik netjes links in. Er was eigenlijk geen ruimte meer voor een volgende auto tussen mij en alsnog drukte iemand zijn er zo tussen waardoor ik bijna van de weg af moest . Dus ik heb uit reactie getoeterd en na het inhalen weer naar rechts. Werd ik ingehaald door denk ik een politie auto in burger. En kreeg ik een stop politie 3 seconden alleen hij deed hem daarna uit en reed weer door. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet verwachten. Kan ik hier dan een boete voor krijgen ? Of was dat om te waarschuwen ?
Gebruikersavatar
Hilde
Moderator
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Berichten: 11132
Lid sinds: 18 apr 2006, 21:56
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Leeftijd: 58
Contact:

Re: vraag undercover.

Ongelezen bericht door Hilde »

Waarom hij dat deed weet alleen de betreffende agent. En als die niet hier op het forum te vinden is, zal je geen antwoord hierop krijgen.
Want wij weten niet waarom hij dat deed.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Gebruikersavatar
zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Berichten: 14519
Lid sinds: 31 jul 2003, 20:18
Geslacht:
Leeftijd: 57
Contact:

Re: vraag undercover.

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Deze 'optie' (is 't eigenlijk niet) wordt soms gebruikt om mede te delen dat het een politieauto betreft.
Misschien wilden ze kenbaar maken dat ze het voertuig dat u afsneed gingen bekeuren, iets dergelijks..

Hoe dan ook; dit heeft voor u geen negatieve gevolgen, als dat wel de bedoeling was geweest had men u aan de kant gezet..

'Parkeertarieven liggen hoger dan de tarieven van een hotelkamer..'

Gesloten