Angst voor aangifte
Moderator: Moderatorteam
- Romyhendriks1 TS
- Roepnaam: Romy
- Geslacht:
Angst voor aangifte
Even een vraagje.
Kort maar krachtig, vorige week ben ik gestopt met mijn werk. Na pesterijen en valse beschuldigingen van collegas,
Er schijnt geld uit de tas van mijn stagiere te zijn gepakt, ik heb vorige week in haar tas een vitamine pil gepakt, dat hadden wij afgeproken dat dat mocht!!.
Dat is dus gezien, en er is naar de leiding gestapt, in plaats van eerst naar mij dan had ik het kunnen uitleggen.
Ik ben meteen gestopt met mijn werk, ik was er helemaal klaar mee.
Maar ik kon niet mij verantwoorden naar mijn stagiere, ik heb haar geapt en verteld dat alles wat gebeurd was niet klopte en dat ik een vitamine pil uit haat tas gepakt heb,
Zei stuurde mij terug dat we het allemaal even moest verwerken maar dat ze graag mijn kantvan het verhaal ook wilde horen en dat ze om me geeft.
Maar ik ben nu wel heel erg bang, dat ze door collegas opgezet gaat worden om aangifte te doen., die angst is al een week gaande bij mij.
Ik heb dit namelijk niet gedaan!!
Wat zouden jullie doen in deze situatie en
Weet iemand hoelang het duurt voordat ik een brief krijg als er wel aangifte is gedaan..
Groetjes romy
Kort maar krachtig, vorige week ben ik gestopt met mijn werk. Na pesterijen en valse beschuldigingen van collegas,
Er schijnt geld uit de tas van mijn stagiere te zijn gepakt, ik heb vorige week in haar tas een vitamine pil gepakt, dat hadden wij afgeproken dat dat mocht!!.
Dat is dus gezien, en er is naar de leiding gestapt, in plaats van eerst naar mij dan had ik het kunnen uitleggen.
Ik ben meteen gestopt met mijn werk, ik was er helemaal klaar mee.
Maar ik kon niet mij verantwoorden naar mijn stagiere, ik heb haar geapt en verteld dat alles wat gebeurd was niet klopte en dat ik een vitamine pil uit haat tas gepakt heb,
Zei stuurde mij terug dat we het allemaal even moest verwerken maar dat ze graag mijn kantvan het verhaal ook wilde horen en dat ze om me geeft.
Maar ik ben nu wel heel erg bang, dat ze door collegas opgezet gaat worden om aangifte te doen., die angst is al een week gaande bij mij.
Ik heb dit namelijk niet gedaan!!
Wat zouden jullie doen in deze situatie en
Weet iemand hoelang het duurt voordat ik een brief krijg als er wel aangifte is gedaan..
Groetjes romy
Re: Angst voor aangifte
Wat vervelend dat dit zo speelt. Iets van iemand anders pakken zonder het te vragen, dus ook een vitaminepil, is natuurlijk niet goed. De reactie die u daarop heeft gekregen is heftig. Ik heb het idee dat ik iets mis in dit verhaal. Zou ik mogen vragen wat voor werk u deed?
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Je kan niet veel doen in deze situatie. Er zal wel of geen aangifte worden gedaan en vervolgens zal er wel of geen onderzoek worden ingesteld. Als er een onderzoek wordt ingesteld dan is het afhankelijk van de beschikbare capaciteit wanneer het onderzoek daadwerkelijk plaats gaat vinden.
Stay safe out there.
- taxikemperman
- Roepnaam: Remi
- Geslacht:
- Leeftijd: 61
Mocht je van haar die pil pakken zonder dat zij er bij was?Romyhendriks1 schreef: 05 jun 2023, 11:49 ik heb vorige week in haar tas een vitamine pil gepakt, dat hadden wij afgesproken dat dat mocht!!.
<knip>
ik heb haar geapt en verteld dat alles wat gebeurd was niet klopte en dat ik een vitamine pil uit haat tas gepakt heb,
- Romyhendriks1 TS
- Geslacht:
Angst voor aangifte
Even een vraagje
Het spookt al het hele weekend door mijn hoofd
Ben er ook intens verdrietig over, en heb er heel veel spijt van.
Afgelopen tijd ging ik door veel mentale en financiële problemen.
Normaal zou ik dit ook nooit doen.
Ik heb afgelopen tijd geld gestolen uit mijn stagiere haat tas 30 euro.
Het is absoluut niet goed en dat weet ik ook heel goed ik ben er ook intens verdrietig over.
Afgelopen week ben ik weg gegaan van mijn werk omdat ik het mentaal niet meer trok.
Ik heb gelukkig al over een tijd een nieuwe baan.
Los daarvan, probeer ik nu met mijn stagiere( waar ik heel goed mee was vriendinnen dat maakt het nog erger en verdrietiger)
Aan het appen ik wil graag bij haar langs komen en het verhaal uitleggen en uiteraard het geld terug betalen, ik wil gewoon verder met me leven.
Eerst reageerde ze heel lief en vertelde dat ze het even moet verwerken maar dat ze het heel jammer vind en met mij wilt praten en mij wilt helpen.
Alleen nu heb ik al de hele week niets gehoord en het vreed me op, op de appjes daarna of ik langs mag komen reageert zij ook niet.
Ik ben nu heel erg bang dat zij aangifte gedaan heeft., ik ben dan mocht dat wel zo zijn alles kwijt toekomstige baan in de kinderopvang relatie alles, natuurlijk is dat mijn eigen schuld.
Maar ik ben intens verdrietig en heb enorme spijt.
Heeft iemand advies wat ik hiermee moet doen, en advies als er wel een aangifte komt, wat moet ik doen?
Groetjes romy
Het spookt al het hele weekend door mijn hoofd
Ben er ook intens verdrietig over, en heb er heel veel spijt van.
Afgelopen tijd ging ik door veel mentale en financiële problemen.
Normaal zou ik dit ook nooit doen.
Ik heb afgelopen tijd geld gestolen uit mijn stagiere haat tas 30 euro.
Het is absoluut niet goed en dat weet ik ook heel goed ik ben er ook intens verdrietig over.
Afgelopen week ben ik weg gegaan van mijn werk omdat ik het mentaal niet meer trok.
Ik heb gelukkig al over een tijd een nieuwe baan.
Los daarvan, probeer ik nu met mijn stagiere( waar ik heel goed mee was vriendinnen dat maakt het nog erger en verdrietiger)
Aan het appen ik wil graag bij haar langs komen en het verhaal uitleggen en uiteraard het geld terug betalen, ik wil gewoon verder met me leven.
Eerst reageerde ze heel lief en vertelde dat ze het even moet verwerken maar dat ze het heel jammer vind en met mij wilt praten en mij wilt helpen.
Alleen nu heb ik al de hele week niets gehoord en het vreed me op, op de appjes daarna of ik langs mag komen reageert zij ook niet.
Ik ben nu heel erg bang dat zij aangifte gedaan heeft., ik ben dan mocht dat wel zo zijn alles kwijt toekomstige baan in de kinderopvang relatie alles, natuurlijk is dat mijn eigen schuld.
Maar ik ben intens verdrietig en heb enorme spijt.
Heeft iemand advies wat ik hiermee moet doen, en advies als er wel een aangifte komt, wat moet ik doen?
Groetjes romy
Opmerking van moderator zijlvaart67
Topics samengevoegd.- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Het was dus toch geen vitaminepil die u met toestemming zou hebben gepakt uit de tas.
Als er al een aangifte komt en als er al een politieonderzoek komt dan is, gezien het geringe bedrag, het beste om gewoon de waarheid te vertellen en direct aanbieden de schade te vergoeden en de 30 euro direct op tafel te leggen. Wellicht loopt het dan zonder verdere zorgen met een sisser af.
Het wordt een ander verhaal als u ook uit andere tassen van andere stagiaires geld hebt wegenomen.
Als er al een aangifte komt en als er al een politieonderzoek komt dan is, gezien het geringe bedrag, het beste om gewoon de waarheid te vertellen en direct aanbieden de schade te vergoeden en de 30 euro direct op tafel te leggen. Wellicht loopt het dan zonder verdere zorgen met een sisser af.
Het wordt een ander verhaal als u ook uit andere tassen van andere stagiaires geld hebt wegenomen.
Stay safe out there.
- Romyhendriks1 TS
- Geslacht:
Bedankt voor u reactie, ik maak mij hier heel erg zorgen om, klopt ik ben ook heel fout geweest dat weet ik ook, ik probeer dit ook met haar op te lossen, ze reageert niet.
Nee zij was de enigste, ik zou dit zo graag zonder al dat gedoe willen oplossen.
Ik weet dat ik fout heb gezeten ben er ook intens verdrietig over
Nee zij was de enigste, ik zou dit zo graag zonder al dat gedoe willen oplossen.
Ik weet dat ik fout heb gezeten ben er ook intens verdrietig over
- Romyhendriks1 TS
- Geslacht:
Nou is mijn volgende vraag, zou er echt een aangifte komen? Ook omdat ze in het begin zo gereageert heeft, dat ze me wilt helpen
- rai
- Geslacht:
Als antwoord op de laatste vraag, niemand hier heeft een glazen bol, dus dat is niet te voorspellen.
De enige die dat weet is het “slachtoffer”.
De enige die dat weet is het “slachtoffer”.
U heeft aangeboden het geld terug te betalen en u heeft spijt. Er zit nu niks anders op dan af te wachten. Wij kennen u noch het slachtoffer dus heeft het totaal geen zin om te gissen of er aangifte gedaan wordt.
Verder zou ik proberen niet teveel te appen en te bellen nu, dat kan stalkerig overkomen. U heeft uw excuses gemaakt en gezegd het terug te betalen, afwachten maar.
Verder zou ik proberen niet teveel te appen en te bellen nu, dat kan stalkerig overkomen. U heeft uw excuses gemaakt en gezegd het terug te betalen, afwachten maar.
- Skipperje
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Opmerking van moderator Skipperje
Ik denk dat er voldoende gereageerd isMen moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit