ledverlichting in auto
Moderator: Moderatorteam
-
hans loon TS
- Infopolitie Gast
ledverlichting in auto
sinds kort heb ik een peugoet 206cc cabrio dus . er zit een windvanger op gemonteerd . deze is voorzien .van led verlichting . die my al gebruiker geen last brengt .voor alle zekerheid wil ik graag weten of dit gewoon mag . ik wacht op antwoord . vriendelyke groet hans loon
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Re: ledverlichting in auto
Dat hangt sterk af van wat die verlichting op de windvanger (achter de voorstoelen tegen de hoofdsteunen? ) doet. Welke kleur wordt naar voren opzij en naar achter uitgestraald?
Dat u geen last ervaart wil niet zeggen dat andere weggebruikers er geen last van hebben
Dat u geen last ervaart wil niet zeggen dat andere weggebruikers er geen last van hebben
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
-
hans loon TS
- Infopolitie Gast
dank voor het snelle bericht . maar ben toch niet overtuigd van antwoord daar het licht naar binnen zyde ayto gekeerd zit dus niet naar zy kanten achterkant en vlouw naar voren schynt . daarby is de kleur voor vast te veranderen . als groen zou mogen kan ik dit vast zetten . hoop dat ik niet vervelend ben maar wil wel het goede voorbeeld geven . tevens woord dit alleen gebruikt als met open kap gereden woord . hoop op een klein stukje meer info . maar toch alvast bedankt hans loon
Rij je met je kap open in het donker dan, dat led verlichting nodig is?
Ik heb er denk ik geen goed beeld bij.
Als je het goede voorbeeld wilt geven wijzig je je auto niet, denk ik.
Als het noodzakelijk was zou het er toch wel op zitten of als accessoire te koop zijn geweest?
Geef eens een foto van de ingeschakelde verlichting.
Ik heb er denk ik geen goed beeld bij.
Als je het goede voorbeeld wilt geven wijzig je je auto niet, denk ik.
Als het noodzakelijk was zou het er toch wel op zitten of als accessoire te koop zijn geweest?
Geef eens een foto van de ingeschakelde verlichting.
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Dit is het soort spoiler waar kennelijk de led verlichting aan zit. De vraag is nu waar de verlichting zit.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety